خرداد, 1401 بدون نظر لوبیا سفید

لوبیاسفید چه فوایدی دارد؟شرکت پخش و توزیع لوبیا سفید چیست؟قیمت فروش لوبیا سفید در بازرگانی فاتک چگونه است؟

ارزش غذایی لوبیا سفید و قطب تولید آن

از آنجایی که صحبت شده لوبیا سفید خواص بسیاری دارد و هر چقدر از خواص این حبوبات گفته شود تمامی ندارد و کنار این خواص ها ارزش غذایی بسیاری برای ما ایرانی دارد و در غذاهای خود استفاده های زیادی می‌کنیم.

ارزش لوبیا سفید پخته شده یا آب پز سرشار از انرژی و کربوهیدرات 25.09گرم، پروتئین9.73 گرم، چربی 0.35، فیبر 6.30 گرم ، قند 0.11 می‌باشد.

علاوه بر همه اینا دارای ویتامین های هست که برای ما بسیار مهم می‌باشد.ویتامینA، ویتامینD، ویتامینE ،ویتامین C و ریبوفلاوین، کولین، و ویتامین های B6. B9. B12 در این حبوبات جمع شده و شرکت بازرگانی کانی این محصول را در سایت خود قرار داده است.

و برای همین است که لوبیا سفید برای ما ارزش غذایی بسیاری دارد و  استفاده 2تا3 بار در هفته برای مبارزه با سرطان مفید است.

کشف شده که خوردن لوبیا به علت وجود پروتئین باعث عمر طولانی در مردان می‌باشد.

همچنین میزان تناسب اندام را زیاد میکند و تعادل گلوکز آنها را بهبود می‌دهد. و هر 100گرم لوبیا سفید دارای 39کالری می‌باشد.

یکی از شهر های بسیار مهم که توانسته قطب تولید لوبیا سفید صادراتی کشور را از آن خود نمایند شهر خمین می باشد که به دلیل مستعد بودن شرایط کشت، داشت و برداشت این محصول توانسته آن را در بهترین کیفیت ممکن تولید و در جهت نیاز بازارهای داخلی و خارجی مورد استفاده قرار گیرد.

اغلب تولید این محصول با ارزش غذایی بر اساس دانش روز دنیا و استفاده از تجربیات افراد حاذق صورت می گیرد تا بتوان بر میزان تولیدات هر چه بیشتر آن افزود.

شرکت کانی با تمام وجود خود آماده خدمت به شما مشتری های عزیز می‌باشد. با ارسال به تمام شهرها با کمترین هزینه و با کیفیت بالا از تهران آماده ثبت سفارش های شما هستیم.
امیدواریم از خرید خود پیشمان نشده و مشتری دائمی ما شوید.

راه های ارتباطی با مجموعه ما :

02191010826

09190364731

09380369311

 برای دریافت قیمت روزانه حبوبات و دیگر محصولات بازرگانی کانی عضو کانال تلگرامی ما باشید.

برای اطلاع از قیمت های دیگر محصولات مجموعه کانی به کانال تلگرامی به نشانیhttps://t.me/kanitrade بپیوندید.

برچسب ها

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − شانزده =

webbartaran