فروردین, 1399 بدون نظر لوبیا چیتی

تحویل عمده لوبیا چیتی خمین لوبیا چیتی یکی از پرمصرف‌ترین حبوبات در ایران است. اغلب کدبانوها این ماده‌ی غذایی را برای طبخ انواع آش، خورشت و خوراک‌های ساده استفاده می‌کنند.

به دلیل این‌که لوبیاچیتی حاوی مقادیر بالایی از فیبر است، باعث احساس سیری می‌شود. در نتیجه با خوردن مقدار کمی خوراک لوبیا، احساس سیری می‌کنید.
در عین حال هر ۱۰۰ گرم لوبیاچیتی حاوی تنها ۱۴۳ واحد کالری انرژی است. بنابراین تاثیری بر روی اضافه وزن ندارد.

فیبر موجود در لوبیاچیتی در معده به ماده‌ای به نام «گرانرو یا ویسکوز» تبدیل می‌شود. این ماده باعث ایجاد حس سیری شده و در روند کاهش وزن ایفای نقش می‌کند.

تحویل عمده لوبیا چیتی خمین

یکی از خواص لوبیا چیتی برای لاغری بهبود عملکرد سیستم گوارش است. به دلیل وجود مقادیر بالای فیبر در این ماده‌ی غذایی، روده‌ها روان‌تر عمل می‌کنند. در نتیجه دفع موادزائدی مثل کلسترول، چربی و … از بدن راحت‌تر انجام می‌شود.

با خروج این مواد، بدن از چاق شدن در امان می‌ماند. همچنین با نرم شدن روده‌ها، فشار کمتری به آن‌ها وارد می‌شود و معده نیز قدرت بالاتری برای هضم غذا پیدا می‌کند.

شرکت بازرگانی کانی  در زمینه خرید و فروش انواع حبوبات  به صورت عمده در سراسر کشور به صورت پخش مستقیم فعالیت می‌کند و محصولات را به اسانی به دست مصرف کنندگان می رساند.
جهت خرید انواع حبوبات به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.
جهت فروش انواع لوبیا-عدس و نخود ولپه به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

تلگرام  @kanitrade

شرکت بازرگانی کانی در زمینه خرید وفروش انواع حبوبات به صورت عمده درسراسر کشوربه صورت پخش مستقیم فعالیت می کند و محصولات را به آسانی به دست مصرف کنندگان می رساند.

 جهت فروش انواع لوبیا عدس و نخودولپه به صورت عمده با ما درارتباط باشید .

جهت خرید انواع حبوبات به صورت عمده باما در ارتباط باشید.

راه های ارتباطی با مجموعه ما:

02191010826

09190364731

09380369311

برچسب ها

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =

webbartaran