اردیبهشت, 1399 بدون نظر لوبیا چیتی

اطلاع از قیمت لوبیا چیتی 99 در سال های مختلف قیمت لوبیا چیتی و دیگر محصولات با توجه به شرایط حاکم بر بازار تعیین می شده است . در سا آتی هم شرایط جدیدی بر بازار حبوبات حکم فرما می باشد که بر اساس شرایط تازه قیمت لوبیا چیتی 99 اعلام می گردد.

البته در سال 99 با توجه به تغییراتی که در شرایط اقتصادی و ارزش پول کشور پیش آمده است ممکن است شاهد نوسانات بالا تر در بازار حبوبات محصولات باشیم .

لوبیا چیتی یکی از محبوب‌ترین و پرمصرف‌ترین انواع لوبیا در ایران است. به‌طور کلی انواع لوبیا از مواد غذایی سرشار از فیبر محسوب می‌شوند و در میان آن‌ها، لوبیاچیتی بیشترین میزان فیبر ممکن را در خود دارد. لوبیای خشک حاوی مقدار قابل توجهی از ویتامین B، آهن، کلسیم، پتاسیم و فسفر است. لوبیاها دارای مقدار کمی نمک و مقدار بسیار جزئی کالری هستند. هر ۱۰۰ گرم لوبیا چیتی دارای ۱۴۳ کالری انرژی است.

اطلاع از قیمت لوبیا چیتی 99

شرکت بازرگانی کانی  در زمینه خرید و فروش انواع حبوبات و خشکبار  به صورت عمده در سراسر کشور به صورت پخش مستقیم فعالیت می‌کند و محصولات را به آسانی به دست مصرف کنندگان می رساند.

جهت فروش انواع لوبیا-عدس و نخود ولپه به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

جهت خرید انواع حبوبات و خشکبار به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

                                     شرکت بازرگانی کانی www.kanitejarat.ir

شرکت بازرگانی کانی  در زمینه خرید و فروش انواع حبوبات به صورت عمده در سراسر کشور به صورت پخش مستقیم فعالیت می‌کند و محصولات را به آسانی به دست مصرف کنندگان می رساند.

جهت خرید انواع حبوبات به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

                                     شرکت بازرگانی کانی www.kanitejarat.ir

راه های ارتباطی با مجموعه ما :

02191010826

09190364731

09380369311

تلگرام  برای دریافت قیمت روزانه حبوبات و دیگر محصولات بازرگانی کانی عضو کانال تلگرامی ما باشید.

برچسب ها

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − هشت =

webbartaran