خرداد, 1401 بدون نظر لپه

مرکز بزرگترین تولیدکننده لپه در ایران این شرکت با توسعه روابط و نمایندگی های فعال در سطح کشور و همکاری همه جانبه با کارخانه های لپه سازی،به عنوان بزرگترین تولید کننده و توزیع کننده لپه در سطح ایران تبدیل شده است.

مرکز بزرگترین تولیدکننده لپه در ایران

انواع مختلفی از لپه در کارخانه های لپه سازی کشورمان تولید می شود که دارای سطح کیفی مختلفی می باشند.از جمله مهمترین حبوباتی که در وعده های غذایی هر خانواده ای نقش ویژه ای دارد،لپه می باشد که امروزه به لطف کارخانه های لپه سازی،شاهد تولید انبوهی از این محصول در کشورمان هستیم.این مجموعه تولیدی بازرگانی با در دست داشتن تمامی ارقام لپه، در سطح ایران به عنوان بزرگترین تامین کننده شناخته شده و همواره توان رقابتی بالایی را کسب نموده است.

خریداران لپه که قصد خرید عمده این محصول را دارند می توانند با مراجعه به مجموعه ما،این محصول را در اسرع وقت سفارش داده و در موعد مقرر می توانند آن را تحویل بگیرند.

هر برگ توسط دم برگ به ساقه اتصال دارد. دانه دو قسمتی است. اجزای گل مضربی از ۲ یا۵ است. آوندهای چوبی و آبکش در برش عرضی ساقه روی دایره محیطیه قرار دارند.

رده‌بندی گیاهان دو لپه

شرکت بازرگانی کانی  در زمینه پخش و فروش انواع حبوبات به صورت عمده در سراسر کشور به صورت پخش مستقیم فعالیت می‌کند و محصولات را به آسانی به دست مصرف کنندگان می رساند.

جهت خرید انواع حبوبات به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

                                     شرکت بازرگانی کانی www.kanitejarat.ir

راه های ارتباطی با مجموعه ما :

02191010826

09190364731

09380369311

 برای دریافت قیمت روزانه حبوبات و دیگر محصولات بازرگانی کانی عضو کانال تلگرامی ما باشید.

برچسب ها

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − دو =

webbartaran