مهر, 1400 بدون نظر لوبیا چیتی

خواص لوبیا چیتی برای پوست و مو طبیعت لوبیا چیتی گرم و تر است. لوبیا چیتی غنی از آنتی اکسیدان ها، فلاونوئید ها، ویتامین B1، ویتامین B2، ویتامین B3، ویتامین B6، فولات، ویتامین C، پتاسیم، آهن، مس، کلسیم، منگنز، منیزیم، فسفر، روی، سلنیوم، مولیبدن، فیبر و پروتئین است.


خواص لوبیا چیتی برای پوست و مو

لوبیا چیتی (به انگلیسی : Pinto bean) بومی آمریکای جنوبی و آمریکای مرکزی و یکی از پرطرفدار ترین و محبوب ترین لوبیا ها در کشور های آمریکا، مکزیک، ایتالیا، پرتغال و ترکیه می باشد.

لوبیا چیتی یا لوبیا پینتو نام خود را از واژه ی اسپانیایی پینتو به معنی نقاشی گرفته است.

لوبیا چیتی  یکی از بهترین منابع گیاهی پروتئین و جایگزین گوشت است که قند خون در افراد مبتلا به دیابت را کاهش می دهد، یبوست را درمان می کند و برای سلامت قلب مفید می باشد.

سکته مغزی

لوبیا چیتی باعث بهبود گردش خون در بدن شده و با افزایش اکسیژن رسانی به مغز خطر ایجاد لخته خون و سکته مغزی را کاهش می دهد.

کم خونی

مقادیر بالای آهن و مس موجود در لوبیا چیتی با افزایش تولید گلبول های قرمز خون، کم خونی یا آنمی را درمان می کند.

توصیه می شود که زنان در دوران قاعدگی و پریود، لوبیا چیتی مصرف کنند تا عوارض کم خونی از جمله سردرد، حالت تهوع، سرگیجه و ضعف و بی حالی را درمان کند.

خواص لوبیا چیتی برای پوست و مو

آلزایمر و پارکینسون

ویتامین B1 یا تیامین موجود در لوبیا چیتی با افزایش سطح استیل کولین که یک انتقال دهنده عصبی مهم برای مغز است، باعث تقویت حافظه شده و خطر ابتلا به آلزایمر و پارکینسون را کاهش می دهد.

مقادیر بالای فولات موجود در لوبیا چیتی از افزایش تولید هوموسیستئین خون جلوگیری کرده و خطر ابتلا به زوال عقل و آلزایمر را کاهش می دهد.


جهت فروش انواع لوبیا-عدس و نخود ولپه به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

جهت خرید انواع حبوبات به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

                                     شرکت بازرگانی کانی www.kanitejarat.ir

راه های ارتباطی با مجموعه ما :

02191010826

09190364731

برچسب ها

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + دو =

webbartaran