خرداد, 1401 بدون نظر لوبیا سفید

قیمت جدید لوبیا سفید؟فواید لوبیا سفید ؟شرکت پخش و توزیع لوبیا سفیدقیمت فروش لوبیای سفید در
بازرگانی کانی
حبوبات همیشه عضو جدا ناپذیری غذاهای ایرانی هستن منابع غذایی مغزی مثل:فیبر .اسید آمینه.مواد معدنی و پروتئین به مقدار زیادی در حبوبات موجود هست.
لوبیا سفید که به لوبیا فلفلی شهرت دارد بیشترین اثر را در کاهش قند خون دارد همچنین در درمان مشکلات قلبی کم خونی تنظیم کننده فشار خون و ضربان قلب است .

قیمت لوبیا سفید ومزایای ان دربسته بندی


لوبیا سفید در شهرهای مختلف ایران از جمله ازنا.خیمن و اقلید و…قابل کشت و برداشت هست چون از نظر کیفیت در شهر های مختلف متفاوت است به همین دلیل از نظر قیمت هم تفاوت دارند.
لوبیای سفید خمین جز پر طرفدارترین لوبیای سفید است.
لوبیای سفید به شکل بوجار بسته بندی میشود و مانده گیاهان الودگی ها و ضایعات اضافه از ان پاک می شود و در آخر محصول تمیز و بدون وجود آلودگی به مرحله بسته بندی و به دست مشتری می رسد.این لوبیا یک طبقه متفاوت از رایج ترین لوبیاهایی است که در جهان یافت می شود. به طور علمی نام آن به عنوان فاسیلوس ولگاریس می باشد.

شرکت بازرگانی کانی می تواند راه مناسبی برای خرید
لوبیا سفید با کیفیت با قیمت مناسب برای شما مشتریان عزیز باشد که با فروش عمده و بدون واسطه باعث میشود که قیمت خرید شما کاهش یابد برای اطلاع از قیمت ها به نرخ روز و مشاهده دیگر محصولات به نشانی تلگرام شرکت بازرگانی کانی
https://t.me/kanitrade
و شماره تماس های
09190364731
09380369311

شرکت بازرگانی کانی  در زمینه پخش و فروش انواع حبوبات به صورت عمده در سراسر کشور به صورت پخش مستقیم فعالیت می‌کند و محصولات را به آسانی به دست مصرف کنندگان می رساند.

جهت خرید انواع حبوبات به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

راه های ارتباطی با مجموعه ما :

02191010826

09190364731

09380369311

 برای دریافت قیمت روزانه حبوبات و دیگر محصولات بازرگانی کانی عضو کانال تلگرامی ما باشید.

برچسب ها

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + یازده =

webbartaran