اسفند, 1400 بدون نظر لوبیا چیتی

شرکت بازرگانی کانی با سال ها فعالیت در زمینه خرید و فروش و واردات و صادرات حبوبات،همواره به صورت جدی از گذشته فروش ارقام مختلف لوبیا از جمله لوبیا چیتی را در حیطه کار خود قرار داده است.

شرکت فروش لوبیا چیتی درجه یک

کارخانه های تامین کننده ای که هر ساله با واردات انواع حبوبات از جمله ارقام مختلف لوبیا مانند لوبیا چیتی به توزیع آن در سراسر کشور می پردازند،مرکز اصلی حبوبات وارداتی و داخلی در ایران می باشند.

از آن جایی که تنوع بالایی از حبوبات را در انبار کارخانه های خود دارد به راحتی می تواند آن ها را در اختیار مشتریان در سراسر کشور قرار دهد و همچنین به دلیل اینکه این شرکت تامین کننده و واردکننده اصلی حبوبات در کشور می باشد،قیمت حبوبات این مجموعه مناسب تر و پایین تر از زیرمجموعه هایی که به نوعی واسطه هستند می باشد.

مجموعه کانی با تامین لوبیا چیتی از کشاورزان مناطق اصلی تولید این محصول در کشور و همچنین با واردات این محصول از کشورهایی همچون ازبک و قرقیز و غیره،همواره نرخ های بسیار مناسبی برای فروش آنها ارائه می دهد تا جذب خریداران را شدت بخشد.

بازرگانی کانی  در زمینه پخش و فروش حبوبات به صورت عمده در سراسر کشور فعالیت می‌کند و محصولات را به آسانی به دست مصرف کنندگان می رساند.

جهت خرید انواع حبوبات به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

                                     شرکت بازرگانی کانی www.kanitejarat.ir

راه های ارتباطی با مجموعه ما :

02191010826

09190364731

09380369311

 برای دریافت قیمت روزانه حبوبات و دیگر محصولات بازرگانی کانی عضو کانال تلگرامی ما باشید.

برچسب ها

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × چهار =

webbartaran