خرداد, 1401 بدون نظر لوبیا سفید

فروش لوبیا سفید عمده قرقیز درجه یک دستچین ارقام لوبیا وارداتی از کشور قرقیزستان توسط مجموعه بازرگانی حبوبات ایران،در بازار داخلی این کشور مورد خرید و فروش قرار می گیرد.

فروش لوبیا سفید عمده قرقیز درجه یک دستچین

لوبیا سفید از جمله حبوبات پرمصرف در کشور ما می باشد.که در حجم بالایی خرید و فروش می شود.واردات این محصول از کشور قرقیزستان،می تواند به عنوان بخشی از منابع داخلی برای تامین نیازهای مصرف کنندگان داخلی محسوب شود.


واردات لوبیا سفید از کشور های مختلفی از جمله قرقیزستان، ازبکستان،قزاقستان، چین و غیره بازار ایران باعث تنوع این محصول و کاهش قیمت نمونه های دیگر این محصول خواهد شد و خریداران به راحتی می توانند با گزینش این محصولات،همواره بهترین نوع آن را با قیمت مناسبی خریداری نمایند.

این لوبیا یک طبقه متفاوت از رایج ترین لوبیاهایی است که در جهان یافت می شود. به طور علمی نام آن به عنوان فاسیلوس ولگاریس می باشد.

مجموعه ما با واردات مستقیم این محصول از کشورهایی همچون ازبک، قرقیز، قزاق همواره توانسته است این محصول را با قیمتی پایین از نرخ بازار در اختیار مشتریان قرار دهد.

با ما همراه باشید تا بتوانید بهترین ارقام حبوبات وارداتی و داخلی را با مناسب ترین قیمت تهیه نمایید.

شرکت بازرگانی کانی  در زمینه پخش و فروش انواع حبوبات به صورت عمده در سراسر کشور به صورت پخش مستقیم فعالیت می‌کند و محصولات را به آسانی به دست مصرف کنندگان می رساند.

جهت خرید انواع حبوبات به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

                                     شرکت بازرگانی کانی www.kanitejarat.ir

راه های ارتباطی با مجموعه ما :

02191010826

09190364731

09380369311

 برای دریافت قیمت روزانه حبوبات و دیگر محصولات بازرگانی کانی عضو کانال تلگرامی ما باشید.

برچسب ها

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + نه =

webbartaran