فروردین, 1399 بدون نظر لوبیا قرمز

پخش عمده لوبیا خارجی در بازار همان‌طور که جدول بالا قابل‌مشاهده است لوبیاقرمز پوست‌پیازی ازنظر داشتن میزان کلسیم برتری واضحی نسبت به رقیب خود دارد همچنین چربی آن نیز صفر است و سدیم بیشتری هم دارد بنابراین در برنامه غذایی کودکان و افرادی که به کلسیم بیشتری نیاز دارند گزینه مناسب‌تری به‌حساب می‌آید

پخش عمده لوبیا خارجی در بازار

در مقابل لوبیا قرمز جگری دارای کربوهیدرات و پروتئین بالاتر است و شاید برای ورزشکاران گزینه مناسب‌تری به‌حساب بیایید.

مقدار پروتئین یکی از خواص لوبیا چیتی در لاغری است. لوبیا چیتی و به‌طورکلی تمامی انواع لوبیاها سرشار از پروتئین هستند. تقریباً هر ۱۰۰ گرم لوبیا حاوی ۹ گرم پروتئین است. پروتئین‌ها نیز مانند فیبر به چند روش مختلف در سیر شدن فرد نقش ایفا می‌کنند. اثر کالری سوزی یا ترموژنیک پروتئین‌ها بالاست و مقدار بالای ترموژنیک اغلب با سیری در ارتباط است.

فارغ از نتایج به‌دست‌آمده بالا باید به این نکته اشاره کرد کلاً لوبیاها جز غذاهایی با ارزش غذایی بسیار بالا محسوب می‌شوند و علاوه برداشتن پروتئین بالا و چربی کم همچنین مواد معدنی فوق‌العاده‌ای در خود جای‌داده‌اند.

دیگر خواص لوبیا چیتی در لاغری وجود ماده‌ای به نام «نشاسته مقاوم» در آن است. مقدار نشاسته مقاوم در انواع لوبیا مختلف است. نشاسته مقاوم موجود در لوبیا چیتی نقش مؤثری در کنترل اشتها دارد. این نشاسته در معده و روده هضم می‌شود و هضم آن تنها در روده بزرگ صورت می‌گیرد.

پس شایسته است بتوانیم از آن‌ها بیشتر در سبد غذایی خانواده خود استفاده کنیم.

شرکت بازرگانی کانی  در زمینه خرید و فروش انواع حبوبات و خشکبار  به صورت عمده در سراسر کشور به صورت پخش مستقیم فعالیت می‌کند و محصولات را به آسانی به دست مصرف کنندگان می رساند.

جهت فروش انواع لوبیا-عدس و نخود ولپه به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

جهت خرید انواع حبوبات و خشکبار به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

                                     شرکت بازرگانی کانی www.kanitejarat.ir

راه های ارتباطی با مجموعه ما :

09190364731
09380369311

تلگرام  @kanitrade

برچسب ها

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + شش =

webbartaran