فروردین, 1399 بدون نظر زردچوبه

پخش عمده زردچوبه مرغوب چاقی نقطه شروع بسیاری از بیماری هاست. زردچوبه خاصیت ضدالتهابی دارد و این امر باعث می شود مصرف زردچوبه با افزایش چربی سوزی و بالا بردن متابولیسم بدن منجر به کاهش وزن سریع شود. یکی از ترکیبات موجود در زردچوبه به بالا بردن تولید صفرا که یکی از مولفه‌های اصلی در تجزیه چربی‌هاست نیز کمک می‌کند.

پخش عمده زردچوبه مرغوب


بر اساس تحقیقات صورت گرفته در دانشگاه تافتز بستون که بر روی دو گروه موش انجام شد، میزان چربی در گروهی که علاوه بر غذای چرب، با زردچوبه نیز تغذیه میشدند، کمتر از گروهی بوده است که تنها با غذای چرب تغذیه شده اند که این نشانگر تأثیر زردچوبه بر کاهش جذب چربی است.
بهتر است که از زردچوبه و دیگر ادویه های چربی سو به صورت قرص استفاده شود به این صورت که پودر زردچوبه، پودر زیره سبز و یا سیاه، پودر دارچین و پودر زنجبیل(از هرکدام یک قاشق) را با هم ترکیب کرده و با عسل به میزان یک قاشق مخلوط نمایید و کل خمیر را به اندازه های کوچک (به اندازه نخود) تقسیم کنید و آن ها را در جای قرار دهید، تا خشک شوند.


در بررسی انجام شده بر روی ۴۴ انسان که در مدت یک ماه کورکومین مصرف کردند نتیجه به دست آمده نشان داد که کم شدن میزان توده های چربی بدن و در نتیجه کاهش چربی و چربی سوزی پهلو و باسن با دریافت کوروکومین مرتبط می باشد.

پخش عمده زردچوبه مرغوب

شرکت بازرگانی کانی  در زمینه خرید و فروش انواع حبوبات و خشکبار به صورت عمده در سراسر کشور به صورت پخش مستقیم فعالیت می‌کند و محصولات را به اسانی به دست مصرف کنندگان می رساند.
جهت خرید انواع حبوبات به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.
جهت فروش انواع لوبیا-عدس و نخود ولپه به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

                                     شرکت بازرگانی کانی www.kanitejarat.ir

راه های ارتباطی با مجموعه ما :
09380369311

تلگرام  @kanitrade

برچسب ها

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =

webbartaran