فروردین, 1399 بدون نظر لوبیا قرمز

تولیدکننده مرغوب ترین لوبیا قرمزایرانی لوبیا قرمز یکی از محبوب ترین انواع حبوبات است که به دلیل ظاهر منحصر به فردش، در انگلیسی به نام لوبیا کلیوی (kidney bean) شهرت یافته است.

تولیدکننده مرغوب ترین لوبیا قرمزایرانی

این لوبیای پرخاصیت رنگ قرمز و طعم ملایم دارد اما هنگام پختن، به راحتی طعم هر ادویه ای که در غذا استفاده می شود را به خود جذب می کند. طبع لوبیا قرمز گرم و تر است.

دیگر خواص لوبیا چیتی در لاغری وجود ماده‌ای به نام «نشاسته مقاوم» در آن است. مقدار نشاسته مقاوم در انواع لوبیا مختلف است. نشاسته مقاوم موجود در لوبیا چیتی نقش مؤثری در کنترل اشتها دارد. این نشاسته در معده و روده هضم می‌شود و هضم آن تنها در روده بزرگ صورت می‌گیرد.

از جمله خواص لوبیا قرمز می توان به سلامت قلب، چشم، معده و مغز اشاره کرد. لوبیا قرمز برای دیابت، بدنسازی، بارداری و لاغری مفید است و به درمان کم خونی، پوکی استخوان، فشار خون و کلسترول بالا و آسم نیز کمک می کند.

جالب است بدانید:

  • لوبیا قرمز اولین بار حدود 8 هزار سال پیش در پرو یافت شده است.
  • لوبیا قرمز از مواد غذایی سرشار از پروتئین است که می تواند جایگزین گوشت برای گیاهخواران باشد.

در ادامه با پرشین استار همراه شوید تا با بهترین خواص لوبیا قرمز برای سلامتی، لاغری، بارداری و پوست و مو آشنا شده و درباره ارزش غذایی و مضرات آن بیشتر بدانیم.

شرکت بازرگانی کانی  در زمینه خرید و فروش انواع حبوبات و خشکبار  به صورت عمده در سراسر کشور به صورت پخش مستقیم فعالیت می‌کند و محصولات را به آسانی به دست مصرف کنندگان می رساند.

جهت فروش انواع لوبیا-عدس و نخود ولپه به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

جهت خرید انواع حبوبات و خشکبار به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

                                     شرکت بازرگانی کانی www.kanitejarat.ir

راه های ارتباطی با مجموعه ما :

09190364731
09380369311

تلگرام  @kanitrade

برچسب ها

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 14 =

webbartaran