اسفند, 1398 بدون نظر لوبیا قرمز

قیمت روز و عمده لوبیا قرمز لوبیای قرمز، یک منبع بسیار خوب از پتاسیم، منیزیوم، فیبر محلول و پروتئین است، که به کاهش فشار خون بالا کمک می کند. این عناصر به طور طبیعی به حفظ فشار خون نرمال کمک می کنند، پتاسیم و منیزیم عروق را گسترش می دهند و جریان خون را در آن منظم نگه می دارند.

# لوبیا قرمز برای کمک به کاهش وزن :

مقدار زیادی از فیبر رژیمی که در دانه های لوبیا قرار دارد، بدن را برای مدت زیادی پر و سیر نگه می دارد. همچنین محتوای چربی بسیار کمی دارد، که یک وعده غذایی کم کالری محسوب می شود.

قیمت روز و عمده لوبیا قرمز

# لوبیا قرمز برای درمان یبوست:

الیاف غذایی نامحلول که در لوبیا قرمز وجود دارند، حرکت روده ای را آسان می کنند و به کاهش یبوست کمک می کنند.

# تقویت سیستم ایمنی بدن با لوبیا قرمز :

آنتی اکسیدانهای موجود در لوبیا با رادیکال های آزاد مبارزه می کنند و از سلول های بدن محافظت می نمایند و از این طریق می تواند سیستم ایمنی بدن را تقویت کند.

# لوبیا قرمز دارای خواص ضد پیری:

آنتی اکسیدان هایی که در لوبیا قرمز وجود دارد، به خلاص شدن از آسیب مخرب رادیکال های آزاد کمک می کند و روند سلولهای پیری را کاهش می دهد. لوبیا همچنین در کاهش چین و چروک پوستی، بهبود آکنه و تغذیه مو و ناخن تاثیر گذار هستند.

#لوبیا قرمز برای کمک به پاک سازی معده و شکم:

هنگامی که لوبیا را در مقادیر مناسب مصرف می کنید، می تواند دستگاه گوارش و معده شما را پاک کند و ازدفع سموم و کاهش خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ مطمئن شوید.

# لوبیا قرمز برای سلامت قلب:

مقدار زیاد منیزیومی که در لوبیا قرمز وجود دارد، بر میزان کلسترول تأثیر می گذارد و به بدن کمک می کند تا با بیماری های قلبی و سکته یا بیماری های عروقی، انتقال شریان ها و غیره مبارزه کند و قلبی سالم تر و قوی را حفظ کند.

تقویت استخوان ها با لوبیا قرمز :

منگنز و کلسیم موجود در لوبیا قرمز باعث تقویت استخوان ها و جلوگیری از پوکی استخوان  می شود. چنانچه در بخش سلامت می خوانید فولاتی که در این لوبیا وجود دارد، به حفظ سلامت استخوان و مفصل که خطر بیماری های استخوانی و شکستگی را افزایش می دهند، کمک می کنند.

برچسب ها

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 12 =

webbartaran