اسفند, 1400 بدون نظر نخود

فروشگاه انواع نخود خام سفید انواع نخود خام سفید، در سایز های ۵ تا ۱۰، از طریق مجموعه تولیدی بازرگانی کانی که مرکز اصلی فروش انواع مختلف حبوبات در ایران می باشد در اختیار مشتریان عمده و خرده نخود خام سفید قرار خواهد گرفت.

فروشگاه انواع نخود خام سفید

تمام مشتریان به این امر واقف اند که نخود انواع مختلفی که دارد که به رنگ های گوناگون دیده می شوند که هر کدام کیفیت متفاوتی دارد و کدامیک بیشترین مصرف را در کشور دارد.
نخود را از نظر رنگ می توان به گونه های مختلفی دسته بندی کرد که نخود سفید خام پرمصرف ترینشان می باشد.که در سایز بندی های مختلفی بسته بندی می شوند.
امروزه علاوه بر نخود ایرانی همواره ما شاهد انواع نخود خارجی هستیم که با کیفیت های متفاوتی و از کشورهای مختلفی بنا به درخواست مشتریان به ایران واردات شده اند.

خرید نخود خام سفید

در این مجموعه می توانید نخود سفید را با قیمت مناسب تر از قیمت ارائه شده دیگر مراکز خریداری نمائید.که به صورت مستقیم به دست مشتریان در سراسر کشور در کمترین زمان ممکن می رسد.
نخود سفید خام که سایز بندی های مختلفی داشته که هریک از آنها استفاده های مختلفی دارد و در کارخانه ها و جاهای مختلفی از آنها استفاده می نمایند.که از طریق این مجموعه به فروش می رسد.

شرکت بازرگانی کانی  در زمینه پخش و فروش انواع حبوبات به صورت عمده در سراسر کشور به صورت پخش مستقیم فعالیت می‌کند و محصولات را به آسانی به دست مصرف کنندگان می رساند.

جهت خرید انواع حبوبات به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

                                     شرکت بازرگانی کانی www.kanitejarat.ir

راه های ارتباطی با مجموعه ما :

02191010826

09190364731

09380369311

 برای دریافت قیمت روزانه حبوبات و دیگر محصولات بازرگانی کانی عضو کانال تلگرامی ما باشید.

با مجموعه ما در ارتباط باشید.

برچسب ها

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − یازده =

webbartaran