فروردین, 1399 بدون نظر لوبیا چیتی

پخش عمده لوبیا خارجی در بازار تهران لوبیا چیتی یکی از محبوب‌ترین و پرمصرف‌ترین انواع لوبیا در ایران است. به‌طور کلی انواع لوبیا از مواد غذایی سرشار از فیبر محسوب می‌شوند و در میان آن‌ها، لوبیاچیتی بیشترین میزان فیبر ممکن را در خود دارد.

بر اساس گزارش سازمان بهداشت جهانی، لوبیای خشک حاوی مقدار قابل توجهی از ویتامین B، آهن، کلسیم، پتاسیم و فسفر است. لوبیا‌ها دارای مقدار کمی نمک و مقدار بسیار جزئی کالری هستند. هر ۱۰۰ گرم لوبیا چیتی دارای ۱۴۳ کالری انرژی است.

مرکز جهانی جلوگیری و کنترل بیماری‌ها توصیه کرده‌اند که هنگام خوردن لوبیا‌ها باید به مقدار زیادی آب نوشید، زیرا دانه‌های لوبیا حاوی مقدار بسیار زیادی فیبر هستند. از آنجایی که فیبر خاصیت سیرکنندگی زیادی دارد، لوبیا چیتی نیز با داشتن بالاترین مقدار فیبر ممکن، کمک شایانی به شما در کاهش وزن خواهد کرد.

پخش عمده لوبیا خارجی در بازار تهران

لوبیا چیتی مانند تمامی حبوبات دارای خواص بسیار زیادی است که هر یک از آن‌ها تاثیر به‌سزایی بر سلامت افراد می‌گذارد. با تمرکز بر لاغری و کاهش وزن، به چهار مورد از مهم‌ترین و اصلی‌ترین خواص لوبیا چیتی برای لاغری اشاره می‌کنیم.

اصلی‌ترین دلیل چاقی در واقع ایجاد تعادل انرژی منفی است؛ یعنی مقدار انرژی وارد شده به بدن بسیار بیشتر از انرژی مصرف شده یا خارج شده از بدن است. این مقدار انرژی اضافه متعاقباً در بدن به‌صورت چربی ذخیره شده و باعث افزایش وزن می‌گردد.

بنابراین باید با کاهش ورودی انرژی به بدن و افزایش مصرف انرژی، بر این تعادل انرژی منفی غلبه کرد.
غذا‌هایی را که دارای انرژی پایینی هستند باید در اولویت مصرف قرار داد. لوبیا چیتی تقریبا فاقد چربی است و کالری کمی دارد.  

شرکت بازرگانی کانی  در زمینه خرید و فروش انواع حبوبات  به صورت عمده در سراسر کشور به صورت پخش مستقیم فعالیت می‌کند و محصولات را به اسانی به دست مصرف کنندگان می رساند.
جهت خرید انواع حبوبات به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.
جهت فروش انواع لوبیا-عدس و نخود ولپه به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

                                     شرکت بازرگانی کانی www.kanitejarat.ir

راه های ارتباطی با مجموعه ما :

02191010826

09190364731

09380369311

تلگرام  @kanitrade

برچسب ها

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 18 =

webbartaran