اسفند, 1398 بدون نظر لوبیا سیاه

فروش اینترنتی لوبیا سیاه خارجی وارداتی درجه یک لوبیا سیاه سرشار از فیبر و پروتئین است و منبع غنی املاح و ویتامین هایی مانند ویتامین A، کلسیم، آهن و منگنز است. لوبیا سیاه مقادیر بالایی از فلاونوئید ها از جمله آنتوسیانین دارد که خاصیت آنتی اکسیدانی دارد و همچنین حاوی مقداری کلسترول مفید امگا ۳ می باشد.

فروش اینترنتی لوبیا سیاه خارجی وارداتی درجه یک


تقویت سلامت قلب
یکی از بهترین فوائد افزودن لوبیا سیاه به رژیم غذایی روزانه یا هفتگی داران بودن مقدار زیادی فیبر است. لوبیا فیبر محلول دارد و به کاهش کلسترول خون کمک می کند. فیبر محلول آب را جذب می کند و سپس در پروسه هضم به ژل تبدیل می شود .

پیشگیری از سرطان
پوست لوبیا سیاه فلاونوئید دارد و احتمال ابتلا به سرطان را می کاهد. ۸ نوع فلاونوئید در پوست لوبیا سیاه وجو دارد که ۳ تای آنها آنتوسیانین هستند. فلاونوئیدها رنگدانه ای مغذی اند که نقش آنتی اکسیدان در بدن دارند و با بیماری ها و رادیکال های آزاد مبارزه می کنند.

درمان ناراحتی های گوارشی
لوبیای سیاه فیبر و پروتئین دارد و غذای عالی برای تقویت گوارش محسوب می شود. پروتئین و فیبر به حرکت غذا در دستگاه گوارشی کمک می کند و موجب جذب بهتر مواد مغذی و دفع مواد زائد می شود.
لوبیای سیاه از لوبیا های دیگر کوچکتر است و هضم آن راحت تر است. به مرور زمان با افزودن لوبیا سیاه به رژیم غذایی بطور منظم ، فیبر محلول آن آب را جذب مدفوع می کند و از میزان یبوست کم می شود.

شرکت بازرگانی کانی  در زمینه خرید و فروش انواع حبوبات  به صورت عمده در سراسر کشور به صورت پخش مستقیم فعالیت می‌کند و محصولات را به اسانی به دست مصرف کنندگان می رساند.
جهت خرید انواع حبوبات به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.
جهت فروش انواع لوبیا به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

                                     شرکت بازرگانی کانی www.kanitejarat.ir

راه های ارتباطی با مجموعه ما :

02191010826

09190364731
09380369311

تلگرام  @kanitrade

برچسب ها

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + نوزده =

webbartaran