بهمن, 1402 بدون نظر حبوبات

شاید این سوالی باشد که به دنبال پاسخ آن هستید چگونه میتوان حبوبات را ارزان خرید یا چه عواملی ممکن است سبب افزایش قیمت حبوبات در بازار شود؟ پاسخ این سوال واضح است واسطه

بازار فروش حبوبات عمده در کشور

شاید برایتان جالب باشد که علی رغم تصور عموم که حبوبات وارد شده از خارج از کشور به دلیل تحمیل هزینه های حمل و نقل با کشتی یا کامیونتهای بین مرزی و هزینههای گمرک و چندین مورد دیگر از حبوبات تولید داخل گرانتر باید باشند باید گفت که حبوبات تولید داخل از حبوبات خارجی قیمت بالاتری دارند و این دلیلی جز واسطههای فراوان داخلی برای خرید و فروش حبوبات تولید داخل ندارند.

بازار فروش حبوبات عمده در کشور

به عبارتی منفعت طلبی این واسطههای داخلی به قدری است که قیمت حبوبات تولید داخل کشور را تا جایی بالا می برند که این قیمت در رده بالاتری از قیمت حبوبات وارداتی با آن همه هزینه ای که برای وارد شدن آنها می شود قرار می گیرند.

تنها راه خرید حبوبات ،ارزان خرید عمده آنها با حذف این واسطه ها از شرکتهای معتبری است که حبوبات را مستقیما از کشاورز خریداری کرده و به فروش می رسانند.

شرکت حبوبات داریا یکی از معتبرترین شرکتهای فعال در این زمینه است که حبوبات تولید شده به دست کشاورزان زحمت کش ایرانی را با قیمتی مناسب به دست شما می رساند.

شرکت بازرگانی کانی  در زمینه پخش و فروش انواع حبوبات به صورت عمده در سراسر کشور به صورت پخش مستقیم فعالیت می‌کند و محصولات را به آسانی به دست مصرف کنندگان می رساند.

جهت خرید انواع حبوبات به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

                                     شرکت بازرگانی کانی www.kanitejarat.ir

جهت اطلاع از قیمت خرید لوبیا چشم بلبلی و ثبت سفارش با بخش فروش بازرگانی کانی در ارتباط باشید.

راه های ارتباطی با مجموعه ما :

02191010826

09190364731

09380369311

با ما در ارتباط باشید و ما را در فضای مجازی دنبال کنید:

تلگرام

اینستاگرام

واتساپ

بازرگانی کانی
با ما در ارتباط باشید .

برچسب ها

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − سه =

webbartaran