فروردین, 1399 بدون نظر لوبیا قرمز

بازار پخش عمده لوبیا خارجی و لوبیا دارای انواع مختلفی است که از پوست و دانه های آن هنگامی که سبز است استفاده می شود که با نام لوبیا سبز معروف است.

بازار پخش عمده لوبیا خارجی


استفاده از لوبیا تقریبا در تمام کشورها رایج است و غذاهای بسیار متنوعی را با آن تهیه میکنند. خوراکی که در ایران هم با استفاده از لوبیا چیتی و پیاز و گلپر و روغن زیتون و آبلیمو تهیه میشود به خصوص در فصل های سرد سال بسیار مفید است و علاوه بر فواید طبی و سلامت عمومی بدن را نیز حفظ می کند.


لوبیا ادرار آور  است و حجم مایعات دفعی را زیاد میکند و برای کلیه ها نقش محافظتی دارد همچنین به دلیل دارا بودن فیبر زیاد کلسترول خون را پایین می آورد و برای پیشگیری از بیماری های قلب و عروق نافع است.


لوبیا حاوی ویتامین ها و مواد معدنی گوناگون از جمله فسفر ، پتاسیم ، آهن و ویتامین B و C است که وجود این مواد معدنی به آن خاصیت کاهش دهندگی فشار خون بخشیده است. فیبر زیاد موجود در لوبیا باعث تسهیل حرکات روده میشود و یبوست را برطرف میکند.
برای آنکه هضم لوبیا آسان شود بهتر است آن را همراه با لوبیا سبز ، مصرف کنند و در صورت امکان مقداری ترخون ، ریحان ، پونه کوهی و پونه صحرایی به آن بیافزایند. همچنین افرادی که از مشکلات گوارشی پس از صرف حبوبات رنج میبرند میتوانند از یک استکان عرق نعنا یا عرق رازیانه استفاده کنند.

شرکت بازرگانی کانی  در زمینه خرید و فروش انواع حبوبات و خشکبار  به صورت عمده در سراسر کشور به صورت پخش مستقیم فعالیت می‌کند و محصولات را به آسانی به دست مصرف کنندگان می رساند.

جهت فروش انواع لوبیا-عدس و نخود ولپه به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

جهت خرید انواع حبوبات و خشکبار به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

                                     شرکت بازرگانی کانی www.kanitejarat.ir

راه های ارتباطی با مجموعه ما :

09190364731
09380369311

تلگرام  @kanitrade

برچسب ها

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 11 =

webbartaran