اسفند, 1400 بدون نظر تلگرام کانی

تلگرام در بازار خرید فروش نخود کرمانشاه به عنوان یه راه ارتباطی بین مشتریان و مراکز اصلی فروش باعث شده تا خرید و فروش و ارتباط بین خریداران بهتر شود.

تلگرام در بازار خرید فروش نخود

نخود که از خانواده حبوبات و از پرفروش ترین اعضای آن به حساب می آید هرساله مصرف بالایی داشته و به همین دلیل تولید آن همواره رشد چشم گیری دارد.

از آنجا که بازار خرید و فروش نخود بعضی روزها دچار نوسانات قیمت می شود و این امر یکی از دغدغه های اساسی مشتریان می باشد که با ناهماهنگی قیمت ها مواجه می شود و در خرید و فروش محصولات مورد نظر خود دچار شک و تردید می شوند.

امروزه با پیشرفت و گستردگی امکانات و تجهیزات این امکان برای مشتریان ایجاد شد تا با بهره مندی از این امکانات بتوانند از نوسانات قیمت و تمامی اطلاعات در مورد محصولات آگاهی کامل داشته باشند.

تلگرام در بازار نخود

تلگرام توانست با امکانات و تجهیزاتی که دارد به عنوان یک پل قوی ارتباطی بین مشتریان و فروشندگان و تولیدکنندگان، باشد.

راه های پرهزینه حمل و نقل را کاهش داد و دیگر لازم نیست که خریداران به مکان خرید یا بازار مراجعه کنند.

که می توانند با استفاده از این سامانه ارتباطی به شناخت کامل محصول مورد نظر خود برسد.لذا برای خرید و فروش و اطلاعات کامل این محصول می توانید با عضویت در #کانال شرکت بازرگانی کانی با آدرس .@kanitrade از خدمات ویژه و رایگان آن بهره مند شوید.

شرکت بازرگانی کانی  در زمینه خرید و فروش انواع حبوبات به صورت عمده در سراسر کشور به صورت پخش مستقیم فعالیت می‌کند و محصولات را به آسانی به دست مصرف کنندگان می رساند.

جهت خرید انواع حبوبات به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

                                     شرکت بازرگانی کانی www.kanitejarat.ir

راه های ارتباطی با مجموعه ما :

02191010826

09190364731

09380369311

برچسب ها

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 5 =

webbartaran