اردیبهشت, 1399 بدون نظر حبوبات

صادرات حبوبات به صورت عمده با شیوه های نوینی انجام می گیرد.مرکز عظیم کانی با سال ها تجربه و تخصص در امر بازرگانی و صادرات حبوبات راه و روشی نوین را در پیش گرفته و قصد دارد صادرات حبوبات به کشور های خارجی را رونق بخشد.

صادرات حبوبات به صورت عمده

در کشور ایران،با توجه به دارا بودن زمین های حاصلخیز و آب فراوان و شرایط آب و هوایی مناسب تولید حبوبات رونق چشم گیری دارد.کشاورزان ایرانی همه ساله زمین های زیادی را زیر کشت حبوبات می برند و شغل اصلی آن ها تولید انواع مختلف حبوبات می باشد.

از آن جا که کشاورزان به مراکز صادراتی دسترسی ندارند و با صادرات محصولات خود مواجه هستند،مجموعه کانی وارد عمل شده و محصولات کشاورزان را به صورت عمده خریداری کرده و از طریق نمایندگی های خود در گمرکات به تمام کشورهای متقاضی صادر می کند.

شرکت تولیدی بازرگانی کانی آمادگی خود را برای خرید حبوبات به طور مستقیم از کشاورزان،باقیمت مناسب اعلام می دارد.

تمام نمایندگی های شرکت تولیدی بازرگانی کانی از گذشته تاکنون پذیرای سفارش های کشاورزان،فروشندگان و هم چنین خریداران بوده و اطلاعات کافی در اختیار آن ها می گذارد.

این شرکت در ارومیه و تهران و جنوب کشور و یک نمایندگی رسمی در منطقه آزاد ماکو دارد که صادرات محصولات داخلی را با راه و روشی نوین دنبال می کنند.با ما همراه باشید.بهترین ها را از مجموعه ما بخواهید.

شرکت بازرگانی کانی  در زمینه خرید و فروش انواع حبوبات و خشکبار  به صورت عمده در سراسر کشور به صورت پخش مستقیم فعالیت می‌کند و محصولات را به آسانی به دست مصرف کنندگان می رساند.

جهت فروش انواع لوبیا-عدس و نخود ولپه به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

جهت خرید انواع حبوبات و خشکبار به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

                                     شرکت بازرگانی کانی www.kanitejarat.ir

راه های ارتباطی با مجموعه ما :

09190364731
09380369311

تلگرام  @kanitrade

برچسب ها

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − چهار =

webbartaran