مرداد, 1401 بدون نظر عدس

قیمت جدید عمده عدس کانادایی در بازار حبوبات می تواند متفاوت باشد.وجود واسطه ها در این بین می تواند دلیل اصلی این ماجرا باشد.

قیمت جدید عمده عدس کانادایی

تنوع بالای عدس کانادایی در بازار شاید به نحوی سبب گردیده است تا مشتریان اقدام به خرید محصولی متناسب با هزینه مناسب نمایند.

انواع عدس کانادایی در بازار ایران با برندهای مختلفی یافت می شود که عدس ساسکن کانادایی معروف ترین و مرغوب ترین نوع آن می باشد.این محصول با توجه به اینکه دانه های درشتی دارد و از لحاظ پخت و پز بسیار خوش پخت می باشد به همین دلیل از لحاظ کیفیت و میزان عرضه در بالاترین جایگاه قرار دارد.

از انواع دیگر عدس کانادایی در بازار حبوبات می توان به عدس الاخضر، ویکتوریا،سیمسون،ریچلی،ایلتا و غیره اشاره کرد.که از این بین عدس ریچلی با سایز متوسط و ویکتوریا با دانه های سبز خود ویژگی خاصی به بازار عدس کانادایی بخشیده است‌.

عدس ساسکن با دانه های درشت و دانه های ریز با رنگ سبز

عدس مانند دیگر اعضای خانواده‌ حبوبات سرشار از فیبر است و فیبرهای محلول در آب موجود در عدس می‌تواند شمارا از گزند بیماری‌های قلبی عروقی در امان نگه دارد چراکه این فیبرها به کنترل میزان کلسترول خون کمک می‌کنند.

تفاوت قیمت عدس در بازار

تفاوت قیمت انواع عدس در بازار می تواند مبتی بر سبز بودن رنگ و تازه بودن و همچنین خرید مستقیم از واردکننده اصلی این محصولات باشد.

                                     شرکت بازرگانی کانی www.kanitejarat.ir

شرکت بازرگانی کانی  در زمینه پخش و فروش انواع حبوبات به صورت عمده در سراسر کشور به صورت پخش مستقیم فعالیت می‌کند و محصولات را به آسانی به دست مصرف کنندگان می رساند.

راه های ارتباطی با مجموعه ما :

02191010826

09190364731

09380369311

 برای دریافت قیمت روزانه حبوبات و دیگر محصولات بازرگانی کانی عضو کانال تلگرامی ما باشید.

با ما همراه باشید.

بازرگانی حبوبات کانی

برچسب ها

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =

webbartaran