فروردین, 1399 بدون نظر عدس

شرکت واردات مستقیم عدس از کانادا تضمینی در مراکز و نمایندگی های مجاز ، در سطح کشور با تقاضای زیادی همراه بوده که عمده آن واردات مستقیم عدس از کانادا با کیفیت تضمینی می باشد.

شرکت واردات مستقیم عدس از کانادا

کشور ایران یکی از پرمصرف ترین کشورها و همچنین بیشتر تولید را در زمینه مواد غذایی از جمله عدس می باشد.مراکز و نمایندگی های متعددی در سراسر کشور جهت تامین نیازهای اولیه از جمله مواد غذایی ، در زمینه پخش و توزیع آن به فعالیت می پردازند . با توجه به نوسانات بازار و افزایش قیمت محصولات ، هزینه های سنگین خرید گوشت مورد نیاز مشتریان را ملزم می دارد ، که محصولاتی را تهیه کنند که دارای قیمت پایین تری باشد. از این رو با تولید و افزایش حبوبات داخلی از جمله انواع عدس میزان تقاضای مشتریان جهت تامین این محصول با ارزش و مغذی رشد قابل توجهی را در بر داشته است . در مقایسه با سایر حبوبات دارای قیمت بسیار مناسب و مزایای بهتری می باشد.

شرکت واردات مستقیم عدس

همانطور که مطلع هستید عدس انواع مختلفی دارد که در تنوع بالایی در داخل کشور و در شهرهایی مانند خمین،اراک،زنجان و… تولید می گردد.از این رو موجبات فروش بیشتر آن را در سطح کشور فراهم نموده است. این محصول از ماندگاری بسیار بیشتر برخوردار بوده و در بسته بندی های مختلف و با قیمت های متفاوتی در سطح بازار خرید و فروش می شود.

مشتریان محترم با همراهی این مجموعه قادر به خرید و تامین انواع عدس درجه یک می باشند.

شرکت بازرگانی کانی  در زمینه خرید و فروش انواع حبوبات و خشکبار  به صورت عمده در سراسر کشور به صورت پخش مستقیم فعالیت می‌کند و محصولات را به آسانی به دست مصرف کنندگان می رساند.

جهت فروش انواع لوبیا-عدس و نخود ولپه به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

جهت خرید انواع حبوبات و خشکبار به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

                                     شرکت بازرگانی کانی www.kanitejarat.ir

راه های ارتباطی با مجموعه ما :

09190364731
09380369311

تلگرام  @kanitrade

برچسب ها

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =

webbartaran