اسفند, 1398 بدون نظر نخود

عرضه و فروش عمده نخود کرمانشاه نخود یک گیاه یک ساله است که در دسته بندی حبوبات قرار می گیرد. یکی از نکات مهم در مورد این گیاه این است که از مقوی ترین حبوبات محسوب می شود ، جالب است بدانید که نخود یکی از قدیمی ترین حبوبات است و حدود هفت هزار سال قدمت دارد.

بیشترین حجم نخود در صنایع غذایی ( انواع سالاد ، سس ، نان و … ) مصرف می شود. این گیاه پر فایده دارای فیبر زیادی می باشد که به همین جهت برای سلامت دستگاه گوارش و جلوگیری از بیماری های قلبی عروقی بسیار مناسب است.

عرضه و فروش عمده نخود کرمانشاه

با این حبوبات با ارزش غذاهای بسیار پرطرفداری تهیه می شود که از معروف ترین این غذاها می توان به انواع آش های ایرانی مانند آش رشته ، انواع غذاهای عربی شناخته شده مانند هوموس ، فلافل ، بابا غنوش و … اشاره کرد.

نخود گیاه پر فایده و مفیدی است و خواص بسیار زیادی دارد که همگی این خواص را نمی توان به طور کامل در یک مقاله گنجاند ، به همین جهت خلاصه ای از خواص این گیاه ارزشمند را برایتان جمع آوری کرده ایم.

نخود و کاهش کلسترول بد

شما با مصرف روزانه نخود می توانید به کاهش کلسترول بد خون خود اقدام کنید ، نخود به دلیل داشتن دیس لپیدمی در باعث می شود تا از جمع شدن کلسترول بد در بدن جلوگیری شود. اگر می خواهید از بیماری های قلبی و سکته های ناگهانی نجات پیدا کنید بهتر است نخود مصرف کنید.

رفع موهای زائد صورت

برای برداشتن موهای صورت خود می توانید با ترکیب مواد گفته در ادامه یک پاک کنندگی قوی داشته باشید ، شما ابتدا مقداری ادویه زردچوبه را با آرد نخود ترکیب کرده تا یک مایه خمیری بدست آید

سپس مواد به دست آمده را به صورت اسکراب بر روی پوست صورت خود قرار دهید و به مدت یک ربع بگذارید که ماده بر روی پوست صورت شما باقی بماند. شما می توانید این ترکیب را به مدت یک ماه استفاده کنید تا موثر واقع شود.

برچسب ها

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − هفت =

webbartaran