اردیبهشت, 1399 بدون نظر زردچوبه

قیمت فروش زردچوبه قلم هندی را همواره به صورت روزانه از طریق کانال تلگرامی به اطلاع مشتریان در سراسر کشور می رسانیم.این محصول از جمله محصولات مورد پسند مشتریان می باشد.

قیمت فروش زردچوبه
آیا از قیمت فروش زردچوبه اطلاع دقیقی دارین؟آیا این محصول در طول هفته با تغییر قیمت همراه می باشد؟وزن کیسه های این محصول چقدر می باشد؟نحوه ی ارسال این محصول به شهرستان های کشور به چه شکل انجام می شود؟

قیمت فروش زردچوبه قلم هندیعمده درجه یک

مجموعه ما زردچوبه درجه یک پولیش خورده را با بالاترین کیفیت در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد.مجموعه ما این محصول را به صورت کاملا مستقیم در کیسه های ۵۰ کیلویی در وزن های مختلف به تمامی شهرستان های کشور ارسال می کند.

زردچوبه هندی

زردچوبه نظام آباد هند همواره محصولی با کیفیت می باشد که در داخل کشور بسیار مشتری پسند بوده و همواره در طول روز شاهده افزایش سفارش ها برای تهیه این محصول از جانب مشتریان عزیز در شهرستان های مختلف کشور می باشیم.

نحوه ی خرید زردچوبه
جهت خرید این محصول می توانید ابتدا از طریق شماره تماس های موجود درسایت با مجموعه ما در ارتباط بوده و پس از دریافت اطلاعات دقیق از جمله نمونه این محصول،نمونه تصاویر محصول و همچنین آنالیز دقیق این مخصول،اقدام به خرید این محصول نمایید.

مجموعه ما به صورت کاملا فعال از روزهای شنبه الی پنجشنبه پذیرای سفارش مشتریان عزیز می باشد.”

شرکت بازرگانی کانی  در زمینه خرید و فروش انواع حبوبات و خشکبار  به صورت عمده در سراسر کشور به صورت پخش مستقیم فعالیت می‌کند و محصولات را به آسانی به دست مصرف کنندگان می رساند.

جهت فروش انواع لوبیا-عدس و نخود ولپه به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

جهت خرید انواع حبوبات و خشکبار به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

                                     شرکت بازرگانی کانی www.kanitejarat.ir

راه های ارتباطی با مجموعه ما :

09190364731
09380369311

تلگرام  @kanitrade

برچسب ها

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =

webbartaran