دی, 1402 بدون نظر حبوبات

 صادرات حبوبات بسته بندی شده حبوبات جزو مواد مغذی رژیم غذایی افراد در سراسر جهان بوده و سرشار از پروتئین گیاهی، فیبر، ویتامین B، آهن، کلسیم و پتاسیم هستند.

از نظر مواد مغذی، حبوبات مانند خانواده گوشت‌ها سرشار از پروتئین هستند، البته سطح آهن کم‌تری داشته و در عوض چربی‌های اشباع شده ندارند.

صادرات حبوبات بسته بندی شده

همچنین حاوی کربوهیدرات‌های پیچیده هستند که فواید بسیاری دارد.

انواع مختلف حبوبات از نظر تغذیه، ظاهر، طعم و استفاده بسیار متفاوت‌اند.

خوردن انواع حبوبات به کاهش کلسترول، کاهش سطح قند خون و افزایش باکتری‌های سالم روده کمک می‌کند. به همین دلیل، حبوبات در رژیم غذایی خورشاد نیز گنجانده شده‌اند.

ایران یکی از کشورهایی است که خوشبختانه تولید فراوانی از انواع حبوبات مختلف را دارد. با توجه به کیفیت بالای محصولات ایران، خریداران بسیاری در دیگر کشورها در پی خرید این محصولات هستند.

ما حبوبات را به صورت بسته بندی شده جهت صادر کردن به کشورهای خارجی به تجار عزیز عرضه می کنیم.

اگر می خواهید تجارتی مطمئن و رضایت بخش را تجربه کنید حتما با همکاران ما در این مجموعه ارتباط برقرار نمایید. شرکت بازرگانی کانی بهترین حبوبات با مناسب ترین قیمت را در اختیار مشتریان گرامی قرار می دهد و آماده همکاری با تجار محترم می باشد.

بزرگترین مزیت بازرگانی کانی، عرضه بدون واسطه و با کیفیت انواع حبوبات به مشتریان محترم می باشد. شعار ما کیفیت بالای محصولات است و هدف ما جلب رضایت مشتریان گرامی است.

صادرات حبوبات بسته بندی شده

برای آگاهی از قیمت روز حبوبات به تلگرام بازرگانی کانی مراجعه کنید. جهت خرید انواع حبوبات بسته بندی شده اعم از انواع عدس، لوبیا قرمز، لوبیا سفید، لپه و … به صورت عمده و جزئی با کارشناسان ما در بازرگانی کانی تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما نیز بهره مند شوید.

راه های ارتباطی با مجموعه ما :

02191010826

09190364731

09380369311

با ما در ارتباط باشید و ما را در فضای مجازی دنبال کنید:

تلگرام

اینستاگرام

واتساپ

بازرگانی کانی
با ما در ارتباط باشید .

برچسب ها

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 7 =

webbartaran