مرداد, 1401 بدون نظر نخود

قیمت جدید نخود کرمانشاه در بازرگانی کانی چقدر است ؟ برای دریافت تازه ترین اخبار در مورد قیمت جدید نخود کرمانشاه می توانید با بخش فروش بازرگانی کانی در ارتباط باشید.

قیمت جدید نخود کرمانشاه

قطب اصلی برای تهیه نخود کرمانشاه است.

مشتریان محترم به این واقف اند که در زمان برداشت جدید یک محصول، همواره قیمت این محصول رو به بالا بوده و در طی هفته های متوالی می توانیم شاهد نوسان قیمت این محصول در بازار باشیم‌.

خرید نخود از بازرگانی کانی

در این راستا شرکت کانی برای عرضه نخود کرمانشاهی به سراسر کشور به صورت تخصصی اقدام به خرید عمده این محصول به صورت از پیش مذاکره شده می نماید تا مرغوب ترین نوع این محصول را با سایز های مختلف به سراسر ایران عزیز عرضه نماید.

نخود کرمانشاهی با بهترین کیفیت به صورت بوجار شده در سایز های مختلف از فلافلی گرفته تا درشت سایز ۱۰ در بازرگانی کانی در دسترس است و می توانید در حجم های مختلف اقدام به خرید این محصول نمایید .شرکت ما با حذف دلالان و واسطه ها نخود کرمانشاه را مستقیم از کشاورز خریداری و در بازار عرضه می کند به همین دلیل می توانید اختلاف قیمت را به طور آشکار مشاهده کنید .

خرید فله ای و عمده ی نخود کرمانشاه در فصل برداشت محصول نسبت به ماه های دیگر سال برای شما بسیار مقرون به صرفه است.

شرکت بازرگانی کانی  در زمینه پخش و فروش انواع حبوبات به صورت عمده در سراسر کشور به صورت پخش مستقیم فعالیت می‌کند و محصولات را به آسانی به دست مصرف کنندگان می رساند

جهت دریافت قیمت روز این محصول در بازرگانی کانی و مقایسه قیمت ها با بازار حبوبات در تهران با ما همراه باشید.

راه های ارتباطی با مجموعه ما :

02191010826

09190364731

09380369311

با ما در ارتباط باشید و ما را در فضای مجازی دنبال کنید.

تلگرام

اینستاگرام

واتساپ

(بر روی پیام‌رسان دلخواه خود کلیک کنید.)

برچسب ها

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 10 =

webbartaran