اردیبهشت, 1399 بدون نظر حبوبات

عرضه عمده حبوبات فله مرغوب حبوباتی که در بازار کشور ما وجود دارد که شامل حبوبات داخلی یا وارداتی هستند،به ۲ دسته فله یا بسته بندی شده تقسیم می گردند.

عرضه عمده حبوبات فله مرغوب

حبوبات که نقش خاصی در تامین نیازهای بدن ما دارد و از آنجا که دارای مقدار فراوانی پروتئین هستند می تواند جایگزین مناسبی برای گوشت قرمز باشد و مصرف کنندگان می تواند از حبوبات در بسیاری از وعده های غذایی خود استفاده کنند.حبوبات فله بیشتر در بازارهای عمده به فروش می رسد.

حبوبات انواع گوناگونی دارد که شامل: لوبیا(لوبیا سفید،قرمز،سیاه،چشم بلبلی و لوبیا چیتی و…)و عدس(عدس ریز و درشت و عدس سبز، عدس قرمز یا دال عدس و…) و انواع گوناگون لپه و هم چنین انواع گوناگون ماش که همگی به صورت عمده و مستقیم به فروش می رسد.

مجموعه کانی حبوبات فروشی خود را به صورت مستقیم از کشاورزان خریداری می کند و با ارزان ترین قیمت مورد فروش قرار می دهد.محصولات ما از لحاظ کیفیت بر دیگر حبوبات کیفیت مناسبی دارد و تمام کارکنان مجموعه ما از گذشته تاکنون محصولات فروشی خود را با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت به دست مشتریان محترم در کمترین زمان و با کمترین هزینه می رساند.

شرکت بازرگانی کانی  در زمینه خرید و فروش انواع حبوبات و خشکبار  به صورت عمده در سراسر کشور به صورت پخش مستقیم فعالیت می‌کند و محصولات را به آسانی به دست مصرف کنندگان می رساند.

جهت فروش انواع لوبیا-عدس و نخود ولپه به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

جهت خرید انواع حبوبات و خشکبار به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی کانی  در زمینه خرید و فروش انواع حبوبات به صورت عمده در سراسر کشور به صورت پخش مستقیم فعالیت می‌کند و محصولات را به آسانی به دست مصرف کنندگان می رساند.

جهت خرید انواع حبوبات به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

                                     شرکت بازرگانی کانی www.kanitejarat.ir

راه های ارتباطی با مجموعه ما :

02191010826

09190364731

09380369311

تلگرام  @kanitrade

برچسب ها

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − چهار =

webbartaran