اردیبهشت, 1399 بدون نظر لوبیا سفید

صادرات عمده لوبیا سفید فاصولیا یک از دیگر محصول حبوبات ایرانی است که به صورت مدام صادر می شود این محصول در ایران قابل کشت است . این لوبیا منبع غنی از انواع پروتئین ها است و به همین دلیل است که گنجاندن آن در برنامه غذایی برای بدن بسیار مفید می باشد.

تولید لوبیا سفید در ایران به حدی است که امکان فروش آن در بازار های بین المللی از جمله بازار فراهم کرده است.

صادرات عمده لوبیا سفید فاصولیا

تا به حال فکر کرده اید که لوبیای مورد نیاز خود را با روش جدید و متفاوتی تهیه کنید؟ آیا به این فکر کرده اید که از خرید و فروش انواع لوبیا سفید با استفاده از راه های اینترنتی امکان پذیر است؟

انواع لوبیای سفید فاصولیا که کیفیتی بالا و در حد مناسب برای صادرات دارند و از طریق درگاه های اینترنتی که حال یا به صورت سایت های اینترنتی و یا با استفاده از نرم افزار های ارتباط جمعی عرضه و به فروش می رسند.

مهمترین غذایی که با استفاده از لوبیا سفید فاصولیا در کشور های عربی طبخ می شود غذای فاصولیا است . این غذا ، خورامی لذیذ و خوشمزه برای افراد با ذائقه های مختلف است که سبب شده تا در کشور های دیگر نیز طبخ آن انجام گیرد .

شرکت بازرگانی کانی  در زمینه خرید و فروش انواع حبوبات و خشکبار  به صورت عمده در سراسر کشور به صورت پخش مستقیم فعالیت می‌کند و محصولات را به آسانی به دست مصرف کنندگان می رساند.

جهت فروش انواع لوبیا-عدس و نخود ولپه به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

جهت خرید انواع حبوبات و خشکبار به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

                                     شرکت بازرگانی کانی www.kanitejarat.ir

راه های ارتباطی با مجموعه ما :

09190364731
09380369311

تلگرام  @kanitrade

برچسب ها

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =

webbartaran