اردیبهشت, 1399 بدون نظر ماش

خرید و فروش عمده ماش امروزه به صورت اینترنتی به رونق بازار سروسامان داده و خریداران با صرفه جویی در وقت و بصورت مستقیم می توانند در تهیه محصولات کانی تجارت پیش قدم باشند.

خرید و فروش عمده ماش داخلی

مصرف ماش هیچ‌گونه ممنوعیتی برای هیچ‌کس ندارد اما کسانی که اسیداوریک یا نقرس دارند، باید موادغذایی پروتئین داری را که پورین گیاهی دارند، حدود کنند. البته ترکیبات پورینی در ماش نسبتا کم است و لازم نیست این افراد نیز ماش را از برنامه غذایی خود کاملا حذف کنند؛ بلکه تنها محدودیت به خرج دادن در مصرف آن کفایت می‌کند.

بدای تهیه ماسک ماش برای پوست صورت باید ابتدا به اندازه نصف فنجان ماش خام را آسیاب کرده و پودر کنید و این پودر ماش را با آب ترکیب کرده و خمیری به دست آورید. خمیر تهیه شده را روی پوست صورت خود بمالید اجازه دهید ده دقیقه روی صورت شما بماند تا خشک شود و بعد از این مدت زمان و خشک شدن ماسک، صورت خود را با آب سرد بشویید.

شما مصرف کنندگان و خریداران عزیز می توانید با ارتباط با کارشناسان مجموعه ما بصورت هرچه سریعتر و راحت تر خرید مطمئن تری از محصولات ما داشته باشید.

شرکت بازرگانی کانی  در زمینه خرید و فروش انواع حبوبات و خشکبار  به صورت عمده در سراسر کشور به صورت پخش مستقیم فعالیت می‌کند و محصولات را به آسانی به دست مصرف کنندگان می رساند.

جهت فروش انواع لوبیا-عدس و نخود ولپه به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

جهت خرید انواع حبوبات و خشکبار به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

                                     شرکت بازرگانی کانی www.kanitejarat.ir

راه های ارتباطی با مجموعه ما :

09190364731
09380369311

تلگرام  @kanitrade

برچسب ها

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 2 =

webbartaran