تیر, 1401 بدون نظر حبوبات

بازرگانی پخش عمده حبوبات وارداتی امروزه به دلیل شرایط اقتصادی کمتر مراکزی پیدا می شود که به صورت مستقیم واردات کنند و به دست مشتریان برسانند.اما این مجموعه به دلیل داشتن تجارب فراوان در زمینه توزیع این مواد به سراسر ایران،همواره محصول خارجی را به صورت مستقیم واردات و به سراسر ایران عرضه می کند.

واردات حبوبات به این دلیل انجام می گیرد که امروزه به دلیل کمبود منابع تامین کننده انواع مختلف حبوبات،همواره بسیاری از خانواده ها نمی توانند حبوبات مورد نظرشان را با قیمت مناسبی تهیه نمایند.

بازرگانی پخش عمده حبوبات وارداتی


واردات حبوبات بستگی به شرایط اقتصادی هر کشور دارد که اگر هزینه واردات محصولات اگر افزایش یابد،قیمت حبوبات وارداتی نیز افزایش خواهد داشت که در این خریداران نمی توانند این محصولات را با نرخ ثابتی تهیه نمایند.

تحقیقات نشان داده افرادی که دو بار یا بیشتر در هفته حبوبات خصوصاً نخود و لوبیا مصرف کنند، احتمال ابتلاء به سرطان روده بزرگ، پروستات، بروز بیماری‌های قلبی عروقی و دیابت نوع دو در آنها کمتر می‌شود.

همه افراد جهان در وعده‌های غذایی خود از حبوبات استفاده می‌کنند، حتی افرادی که اضافه وزن دارند، مصرف حبوبات به آنها توصیه می‌شود و جز مهم‌ترین برنامه‌های غذایی است.

حبوبات یا بُنشن انواع دانه‌های خوراکی هستند که به صورت خشک مصرف می‌شوند؛ حبوبات معروف عبارتند از لوبیا، عدس، ماش، باقلا، نخود، لپه، سویا، بادام زمینی، تمر هندی، یونجه و غیره هستند.

امروزه بخش مهمی از حبوبات وارداتی از کشورهایی همچون روسیه، چین، استرالیا،ازبکستان،آفریقا،آرژانتین و کانادا و غیره با حجم بالایی انجام می گیرد.

شرکت بازرگانی کانی  در زمینه پخش و فروش انواع حبوبات به صورت عمده در سراسر کشور به صورت پخش مستقیم فعالیت می‌کند و محصولات را به آسانی به دست مصرف کنندگان می رساند.

جهت خرید انواع حبوبات به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

                                     شرکت بازرگانی کانی www.kanitejarat.ir

راه های ارتباطی با مجموعه ما :

02191010826

09190364731

09380369311

 برای دریافت قیمت روزانه حبوبات و دیگر محصولات بازرگانی کانی عضو کانال تلگرامی ما باشید.

برچسب ها

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار − 1 =

webbartaran