فروردین, 1399 بدون نظر لوبیا چیتی

پخش عمده لوبیا چیتی در بازار تهران از اصلی ترین خواص لوبیا چیتی برای لاغری، مقدار فیبر موجود در آن است. لوبیا چیتی بالاترین میزان فیبر ممکن را در بین حبوبات دارد. اما چرا فیبر می‌تواند برای کاهش وزن این‌قدر مؤثر و مهم باشد؟ پاسخ این پرسش بسیار ساده است؛ فیبر‌ها با تأثیر بر سیری یا به عبارتی زودتر سیر شدن فرد، به کاهش وزن کمک می‌کنند.

وقتی که فیبر وارد معده شد، با توجه به اینکه یک ماده انحلال‌پذیر است درون معده تبدیل به یک ماده گرانرو یا ویسکوز می‌شود. بر همین اساس موجب احساس سیری در فرد می‌شود که متعاقباً میزان ورودی غذا یا همان انرژی را کاهش می‌دهد و  نقش مؤثری در کاهش وزن ایفا می‌کند.

پخش عمده لوبیا چیتی در بازار تهران


محققان در خصوص تأثیر مصرف فیبر در کاهش وزن آزمایشی را صورت داده‌اند. در این آزمایش از دو گروه تحت آزمایش خواسته شد که یکی از آن‌ها از فیبر موجود در سبزیجات و میوه‌ها و گروه دیگر نیز از فیبر موجود در لوبیا تغذیه کند.

مقدار پروتئین یکی از خواص لوبیا چیتی در لاغری است. لوبیا چیتی و به‌طورکلی تمامی انواع لوبیا‌ها سرشار از پروتئین هستند. تقریباً هر ۱۰۰ گرم لوبیا حاوی ۹ گرم پروتئین است. پروتئین‌ها نیز مانند فیبر به چند روش مختلف در سیر شدن فرد نقش ایفا می‌کنند.

اثر کالری سوزی یا ترموژنیک پروتئین‌ها بالاست و مقدار بالای ترموژنیک اغلب با سیری در ارتباط است.
از سوی دیگر پروتئین‌ها از ترشح هورمون مربوط به گرسنگی یعنی هورمون گرلین جلوگیری می‌کنند. از این رو میزان گرسنگی در فرد را کاهش می‌دهند و بدین طریق اشتهای فرد مهار می‌گردد.

شرکت بازرگانی کانی  در زمینه خرید و فروش انواع حبوبات  به صورت عمده در سراسر کشور به صورت پخش مستقیم فعالیت می‌کند و محصولات را به اسانی به دست مصرف کنندگان می رساند.
جهت خرید انواع حبوبات به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.
جهت فروش انواع لوبیا-عدس و نخود ولپه به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

                                     شرکت بازرگانی کانی www.kanitejarat.ir

راه های ارتباطی با مجموعه ما :

02191010826

09190364731

09380369311

تلگرام  @kanitrade

برچسب ها

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =

webbartaran