بهمن, 1400 بدون نظر لوبیا قرمز

مرکزعمده واردات لوبیا قرمزعمده در حال حاضر بیشتر واردات لوبیا قرمز به ایران از کشورهای اتیوپی، قزاقسان، چین و کانادا می باشد.

در این میان محصول اتیوپی با توجه به کیفیت عالی و درجه یک بودن آن و نیز از لحاظ ظاهری رنگ قرمز تیره و دانه های درشتی اش و به دلیل خوش پخت بودن و طعم و مزه ای که دارد، همواره از لحاظ فروش نسبت به دیگر ارقام وارداتی در جایگاه بالاتری قرار دارد.

مرکزعمده واردات لوبیا قرمزعمده

لوبیا قرمز از نظر رنگ به دو نوع قرمز پررنگ و کم رنگ (صورتی) تقسیم می شود. که در بازار ایران لوبیا قرمزهای پررنگ به جگری و لوبیا قرمزهای کم رنگ به پوست پیازی معروف هستند.

از انواع آن می توان به لوبیا قرمز جگری، لوبیا قرمز قمی، لوبیا قرمز کپسولی، لوبیا قرمز آزوکی و …اشاره کرد. هریک ازآنها دارای ویژگیهای ظاهری و طعم متفاوتی هستند.

شرکت بازرگانی کانی  در زمینه خرید و فروش انواع حبوبات و خشکبار  به صورت عمده در سراسر کشور به صورت پخش مستقیم فعالیت می‌کند و محصولات را به اسانی به دست مصرف کنندگان می رساند.
جهت خرید انواع حبوبات و خشکبار به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.
جهت فروش انواع لوبیا-عدس و نخود ولپه به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

                                     شرکت بازرگانی کانی www.kanitejarat.ir

راه های ارتباطی با مجموعه ما :
09380369311

تلگرام  @kanitrade

شرکت بازرگانی کانی  در زمینه خرید و فروش انواع حبوبات به صورت عمده در سراسر کشور به صورت پخش مستقیم فعالیت می‌کند و محصولات را به آسانی به دست مصرف کنندگان می رساند.

جهت خرید انواع حبوبات به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

                                     شرکت بازرگانی کانی www.kanitejarat.ir

راه های ارتباطی با مجموعه ما :

02191010826

09190364731

09380369311

برچسب ها

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 20 =

webbartaran