فروردین, 1399 بدون نظر عدس

قیمت روزانه عدس ریز و درشت کانادایی یکی از فرصت های خوب برای خرید فروش انواع حبوبات از جمله عدس است.

ایا دانستن قیمت های روز و عمده حبوبات برای شما فرصت خوبی ایجاد نمکند؟

قیمت روزانه عدس ریز و درشت کانادایی امسال

امروزه حبوبات نقش اساسی و مهمی در مصرف روزانه مواد غذایی ما داردو شرکت بازرگانی کانی فرصتی برای شما عزیزان بوجود می آورد تا بصورت مستقیم و اسان به حبوبات در سراسر کشور دسرسی پیدا کنید.


عدس منبع خوبی از گروه ویتامین B‌ است که نقش مهمی در بهبود وضعیت دستگاه‌های گوارش و عصبی دارد. این ویتامین فواید دیگری ازجمله کنترل کلسترول، کاهش خطر بیماری‌هایی مانند آلزایمر، آب‌مروارید، پوکی استخوان و دیابت نیز دارد.

همان‌طور که گفته شد عدس غنی از ویتامین ب-کمپلکس، مانند فولات یا اسیدفولیک است. مصرف اسیدفولیک در زنان باردار، برای پیشگیری از تولد کودک ناقص، مفید است. همچنین فولات موجود در عدس به تشکیل سلول‌های قرمز خون کمک می‌کند. این ترکیب شیمیایی در برابر پرفشاری خون و صدمه به DNA که منجر به سرطان می‌شود، مؤثر است و به حفظ سلامت بدن کمک می‌کند.

عدس اگر در یک رژیم سالم قرار بگیرد می‌تواند به درمان کم‌خونی کمک شایانی کند اما ازنظر طب سنتی مصرف زیاد عدس باعث افزایش سودا در بدن شده که درنتیجه باعث غلظت خون می‌شود. اگر غلظت خون‌دارید در مصرف عدس احتیاط کنید.

 برخی از مواد غذایی مانند عدس، حاوی مقدار فراوانی از ترکیبات اگزالات هستند. این ترکیبات باعث تولید سنگ کلیه می‌شوند؛ بنابراین افرادی که به سنگ کلیه مبتلا هستند باید از مصرف حبوبات و عدس پرهیز کنند.

شرکت بازرگانی کانی  در زمینه خرید و فروش انواع حبوبات و خشکبار  به صورت عمده در سراسر کشور به صورت پخش مستقیم فعالیت می‌کند و محصولات را به آسانی به دست مصرف کنندگان می رساند.

جهت فروش انواع لوبیا-عدس و نخود ولپه به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

جهت خرید انواع حبوبات و خشکبار به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

                                     شرکت بازرگانی کانی www.kanitejarat.ir

راه های ارتباطی با مجموعه ما :

09190364731
09380369311

تلگرام  @kanitrade

برچسب ها

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =

webbartaran