فروردین, 1399 بدون نظر لوبیا چیتی

پخش عمده لوبیا خارجی در بازارایران در لوبیاچیتی ماده‌ای به نام نشاسته مقاوم وجود دارد. این ماده باعث کاهش اشتها و میل به غذاخوردن می‌شود. نشاسته‌ی لوبیا در معده و روده هضم می‌شود و تاثیری در افزایش قند خون ندارد.

در لوبیاچیتی ماده‌ای به نام نشاسته مقاوم وجود دارد. این ماده باعث کاهش اشتها و میل به غذاخوردن می‌شود. نشاسته‌ی لوبیا در معده و روده هضم می‌شود و تاثیری در افزایش قند خون ندارد. در روده‌ی بزرگ نوعی میکروارگانیسم وجود دارد که نشاسته‌ی لوبیاچیتی را تخمیر می‌کند. سپس از این فرآیند اسیدهای چرب زنجیره کوتاه تولید می‌شود. این اسیدهای چرب در ایجاد حس سیری تاثیر زیادی دارند.

پخش عمده لوبیا خارجی در بازارایران

یکی دیگر از خواص لوبیا چیتی برای لاغری تقویت حافظه و جلوگیری از ابتلا به آلزایمر است. این ماده‌ی غذایی حاوی مقادیر بالایی از منیزیم است که به بهبود حافظه کمک می‌کند. پس اگر در دوره‌ی رژیم لاغری به سر می‌برید، می‌توانید لوبیا چیتی را برای جلوگیری از فراموشی و کاهش منیزیم بدن مصرف کنید.

اگر قصد دارید در دوره‌ی کاهش وزن، لوبیاچیتی مصرف کنید، باید به تاثیرات آن برای نفخ شکم نیز توجه داشته باشید. کسانی که به گاستریت معده (ورم معده) مبتلا هستند، نباید لوبیا چیتی مصرف کنند.

اگر قصد دارید در دوره‌ی کاهش وزن، لوبیاچیتی مصرف کنید، باید به تاثیرات آن برای نفخ شکم نیز توجه داشته باشید. کسانی که به گاستریت معده (ورم معده) مبتلا هستند، نباید لوبیا چیتی مصرف کنند.

همچنین افراد سالم نیز باید از مصرف بیش از حد این ماده‌ی غذایی خودداری کنند. زیرا در دراز مدت به معده آسیب وارد می‌کند.
لوبیاچیتی یک غذای سنگین است که توصیه می‌شود از مصرف آن در زمان شب خودداری کنید. خوراک لوبیا چیتی را می‌توانید در زمان صبح یا به عنوان وعده‌ی ناهار میل کنید.

شرکت بازرگانی کانی  در زمینه خرید و فروش انواع حبوبات  به صورت عمده در سراسر کشور به صورت پخش مستقیم فعالیت می‌کند و محصولات را به اسانی به دست مصرف کنندگان می رساند.
جهت خرید انواع حبوبات به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.
جهت فروش انواع لوبیا-عدس و نخود ولپه به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

                                     شرکت بازرگانی کانی www.kanitejarat.ir

راه های ارتباطی با مجموعه ما:

02191010826

09190364731

09380369311

تلگرام  @kanitrade

برچسب ها

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + شش =

webbartaran