فروردین, 1399 بدون نظر لوبیا چیتی

واردات انواع لوبیا چیتی عمده دیگر خواص لوبیا چیتی در لاغری وجود ماده‌ای به نام «نشاسته مقاوم» در آن است. مقدار نشاسته مقاوم در انواع لوبیا مختلف است. نشاسته مقاوم موجود در لوبیا چیتی نقش موثری در کنترل اشتها دارد.

واردات انواع لوبیا چیتی عمده

این نشاسته در معده و روده هضم می‌شود و هضم آن تنها در روده بزرگ صورت می‌گیرد. میکروبیوتا یا میکرو ارگانیسم‌های همزیست موجود در روده بزرگ با تاثیر بر این نوع از نشاسته موجب تخمیر آن می‌شوند. یکی از محصولات فرعی این فرایند تخمیر اسید‌های چرب زنجیره کوتاه هستند. این نوع از اسید‌های چرب، مسئولیت ایجاد سیری در فرد را به عهده دارند.

لوبیا چیتی از نظر اقتصادی به‌صرفه است، به‌آسانی در دسترس همه قرار دارد، پخت و مصرف آن آسان است و مهم‌تر از همه مزه خوبی نیز دارد. همچنین از نظر غذایی سرشار از مواد مغذی است و در عین حال مقدار کالری آن بسیار پایین است.

خواص لوبیا چیتی برای لاغری به دلیل عواملی مانند کالری پایین، پروتئین و فیبر بالا توصیه می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم طرز تهیه خوراک لوبیا چیتی را در ستاره بخوانید و از این غذای خوشمزه در برنامه غذایی خود بیشتر استفاده کنید.

 البته شایان ذکر است که با وجود همه این خواص، مصرف بیش از اندازه آن مانند هر ماده غذایی دیگری می‌تواند موجب ناراحتی دستگاه گوارش و نفخ شود. اگر شما نیز از این ماده غذایی برای کاهش وزن در رژیم خود استفاده کرده اید تجربه خود را از طریق بخش «نظرات و پرسش‌ها» با ما و خوانندگان ستاره در میان بگذارید. 

شرکت بازرگانی کانی  در زمینه خرید و فروش انواع حبوبات  به صورت عمده در سراسر کشور به صورت پخش مستقیم فعالیت می‌کند و محصولات را به اسانی به دست مصرف کنندگان می رساند.
جهت خرید انواع حبوبات به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.
جهت فروش انواع لوبیا-عدس و نخود ولپه به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

                                     شرکت بازرگانی کانی www.kanitejarat.ir

راه های ارتباطی با مجموعه ما :

02191010826

09190364731

09380369311

تلگرام  @kanitrade

برچسب ها

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =

webbartaran