اردیبهشت, 1399 بدون نظر حبوبات

مرکز پخش حبوبات فله وارداتی داخلی تهران مجموعه کانی که اصلی ترین مرکز پخش مرکز پخش حبوبات فله وارداتی داخلی می باشد،آمادگی پخش و عرضه مستقیم حبوبات ارزان و درجه ۱ از جمله: لوبیا،نخود،لپه و ماش و…را به سراسر کشور دارد.

مرکز پخش حبوبات فله وارداتی داخلی تهران

حبوبات انواع مختلفی دارد و هر نوع از حبوبات دارای خواص ویژه ای می باشد.در بازار، فروش حبوبات نسبت به سایر محصولات بیش تر است. حبوبات در نزد عام و خاص محصولی شناخته شده است و تقریبا همه خانواده ها از خواص آن آگاهی کامل دارند.حبوبات تقریبا در بسیاری از وعده های غذایی ایرانیان دیده می شود و دلیل آن قیمت مناسب و کیفیت و خاصیت آن می باشد.

همه ی  محصولات برای توزیع به شهر های دیگر دارای مرکز و مجموعه ای می باشد تا با همراهی آن مجموعه به راحتی به سراسر کشور توزیع گردد.کشاورزان در گذشته راهی برای عرضه محصولات خود به نقاط مختلف کشور را نداشتند.

اما امروزه مجموعه کانی با حول و قوت الهی راهی جدید را برای عرضه محصولات کشاورزان باز کرده است این مرکز در اکثر شهرهای ایران از جمله منطقه آزاد ماکو نمایندگی های رسمی دارد و با کمک آن حبوبات داخلی و وارداتی را به سراسر کشور پخش می کند.

این مجموعه دارای سامانه های ارتباطی و دفاتر خرید و فروش می باشد و محصولات را در کم ترین زمان و با قیمت مناسب بارگیری و به تمام نقاط ایران عرضه می کند.مرکز پخش حبوبات فله وارداتی داخلی تهران به صورت روزانه اعلام قیمت دارد.

شرکت بازرگانی کانی  در زمینه خرید و فروش انواع حبوبات و خشکبار  به صورت عمده در سراسر کشور به صورت پخش مستقیم فعالیت می‌کند و محصولات را به آسانی به دست مصرف کنندگان می رساند.

جهت فروش انواع لوبیا-عدس و نخود ولپه به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

جهت خرید انواع حبوبات و خشکبار به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

                                     شرکت بازرگانی کانی www.kanitejarat.ir

تلگرام  @kanitrade

برچسب ها

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 16 =

webbartaran