فروردین, 1399 بدون نظر لوبیا قرمز

قیمت عمده لوبیا قرمز مرغوب از دیگر مزایای فیبر، کاهش کلسترول بد خون است که خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را کاهش داده و از بروز مشکلات قلبی همچون آترواسکلروز و حمله قلبی پیشگیری می کند.

قیمت عمده لوبیا قرمز مرغوب

اگرچه میزان ویتامین C موجود در لوبیا قرمز به اندازه سایر سبزیجات و میوه ها نیست اما هر فنجان لوبیا قرمز حدود 10 درصد نیاز روزانه بدن به ویتامین C را برطرف می کند. بنابراین لوبیا قرمز سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و با افزایش تولید سلول های سفید خون، از بدن در برابر انواع مختلف بیماری ها محافظت می کند.

لوبیا قرمز گزینه ای سالم برای بیماران دیابتی است که به دلیل شاخص گلیسمی پایین، محتوای قند در بدن را متعادل نگاه می دارد. همچنین خطر ابتلا به دیابت را تا حد بسیار زیادی کاهش می دهد و از آن پیشگیری می کند.

بتاکاروتن موجود در لوبیا قرمز در بدن به ویتامین A تجزیه می شود که نقش مهمی در سلامت چشم و بهبود بینایی ایفا کرده و خطر بروز دژنراسیون ماکولا و آب مروارید را کاهش می دهد.

بسیاری از مواد غذایی که این روزها مصرف میکنیم، با مواد نگهدارنده حاوی سولفیت بارگیری می شوند. محتوای سولفیت روی بدن اثر سمی دارد.

لوبیا قرمز همچنین منبع ویتامین B3 است که مانع ابتلا به آب مروارید می شود.

شرکت بازرگانی کانی  در زمینه خرید و فروش انواع حبوبات و خشکبار  به صورت عمده در سراسر کشور به صورت پخش مستقیم فعالیت می‌کند و محصولات را به آسانی به دست مصرف کنندگان می رساند.

جهت فروش انواع لوبیا-عدس و نخود ولپه به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

جهت خرید انواع حبوبات و خشکبار به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

                                     شرکت بازرگانی کانی www.kanitejarat.ir

راه های ارتباطی با مجموعه ما :

09190364731
09380369311

تلگرام  @kanitrade

برچسب ها

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =

webbartaran