اسفند, 1400 بدون نظر نخود

عمده فروشی نخود آبگوشتی سایز درشت با توجه به تقاضاهای زیاد مشتریان برای این محصول در بازار حبوبات،جایگاه ویژه ای باز کرده است و این محصول را با کیفیت عالی در اختیار مشتریان قرار می دهد.

عمده فروشی نخود آبگوشتی سایز درشت

امروزه با توجه به واردات انواع مختلف حبوبات و تولید ارقام مختلفی از آن در داخل کشور،مصرف کنندگان می توانند هر نوع از آن را که به سلیقه آنها بستگی دارد در کمترین زمان تهیه نمایند.

این محصول با قیمت بیشتری نسبت به سایر نخود ها به فروش می رسد.

فروش عمده نخود آبگوشتی

این مجموعه با ارتباط مستقیم بین دفاتر فروش خود در سراسر کشور،نخود آبگوشتی را به صورت عمده و به طور مستقیم و با قیمتی مناسب به فروش می رساند .

ارتباط بین دفاتر این مجموعه سبب شده است تا مشتریان محصول خود را در کمترین زمان تحویل بگیرند.


جهت خرید و فروش نخود آبگوشتی سایز درشت می توانید به کانال تلگرامی : .@kanitrade این مجموعه مراجعه کنید و اطلاعات به روز و دقیق تری از انواع آن را مشاهده نمائید.

 مجموعه ی تولیدی بازرگانی کانی محصولات را به طور عمده و در کمترین زمان و با کم ترین هزینه به دست مصرف کنندگان محترم می رساند.شما میتوانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با ما در اتباط باشید.

شرکت بازرگانی کانی  در زمینه پخش و فروش انواع حبوبات به صورت عمده در سراسر کشور به صورت پخش مستقیم فعالیت می‌کند و محصولات را به آسانی به دست مصرف کنندگان می رساند.

جهت خرید انواع حبوبات به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

                                     شرکت بازرگانی کانی www.kanitejarat.ir

راه های ارتباطی با مجموعه ما :

02191010826

09190364731

09380369311

 برای دریافت قیمت روزانه حبوبات و دیگر محصولات بازرگانی کانی عضو کانال تلگرامی ما باشید.با ما باشید. همراهان گرامی با شماره های داخلی 1و2 می توانید با مشاوران در تماس باشید.

برچسب ها

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 5 =

webbartaran