اردیبهشت, 1401 بدون نظر ماش

محل پخش عمده ماش وارداتی در بازار این مجموعه هر ساله به صورت مداوم،وارداتی از انواع حبوبات از جمله ماش را از کشورهایی همچون ازبک و غیره انجام داده و به صورت عمده و خرد در داخل کشور پخش می کند.

محل پخش عمده ماش وارداتی در بازار

ماش از جمله حبوباتی محسوب می شود که خواص بسیار زیادی دارد و علاوه بر ایران کشورهای زیادی از جمله ازبکستان این محصول را با حجم بالایی تولید می کنند.با توجه به اینکه جوانه ماش دارای مواد مغذی بخصوص آهن می باشد،به همین دلیل مصرف این از نظر پزشکان برای سلامتی هر فردی بسیار مفید. مناسب می باشد.

محل پخش ماش

این مجموعه تمامی انواع حبوبات از جمله ارقام ماش را به صورت مستقیم و با حجم بالایی از کشورهایی همچون ازبکستان به کشور واردات کرده و از طریق مراکز و دفاتر فعال در زمینه توزیع حبوبات وابسته به خود،در سراسر ایران پخش می کند.

ماش گیاهی بومی هندوستان است امادر نقاط دیگر جهان مانند ایران نیز کشت می‌شود. در ایران این گیاه پس از برداشت جو یا گندم کاشته شده و در فصل پاییز و هنگامی که دانه‌های آن سفت و غلاف‌های آن زرد یا سیاه شد، محصول آن را در چند نوبت برداشت می‌کنند. 

ماش زراعی گیاهی است یکساله، بوته‌ای یا نیمه رونده به ارتفاع ۱۵–۹۰ سانتیمتر و حتی بیشتر که دارای ریشه‌های مستقیم با گره‌های درشت و شاخه‌های زیاد می‌باشد.

ماش به صورت وحشی روییده و غذایی مناسب برای دام می‌باشد، اما به جهت مصرف خوراکی دانه‌های آن نیز پرورش می‌یابد. 

در خاکهای مختلف قادر به رشد بوده و در خاکهای سبک و غنی از موادآلی یا اراضی لومی زهکش‌دار و شنی لومی محصول خوبی می‌دهد. 

شرکت بازرگانی کانی  در زمینه پخش و فروش انواع حبوبات به صورت عمده در سراسر کشور به صورت پخش مستقیم فعالیت می‌کند و محصولات را به آسانی به دست مصرف کنندگان می رساند.

جهت خرید انواع حبوبات به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

                                     شرکت بازرگانی کانی www.kanitejarat.ir

راه های ارتباطی با مجموعه ما :

02191010826

09190364731

09380369311

 برای دریافت قیمت روزانه حبوبات و دیگر محصولات بازرگانی کانی عضو کانال تلگرامی ما باشید.

با ما همراه باشید.

برچسب ها

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − سه =

webbartaran