فروردین, 1399 بدون نظر زردچوبه

پخش عمده زردچوبه معطر هندی خاصیت آنتی باکتریالی، ضد التهابی و ضد اکسیدانی زردچوبه می تواند نقش مهمی در زیبایی صورت داشته باشد. به همین علت عروس های هندی قبل از مراسم عروسی خود از ماسک زردچوبه استفاده می کنند تا از خواص آن برای پوست بهره مند شوند. طبق مطالعات مشخص شده است که زردچوبه با پیشگیری از ایجاد چروک صورت و دور چشم باعث جوانسازی پوست میشود.

پخش عمده زردچوبه معطر هندی

زردچوبه میتواند با از بین بردن سلول های مرده باعث پاکسازی، شفافیت و درخشندگی پوست شود. زردچوبه باکتری های پوستی که عامل اصی به وجود آمدن آکنه و اسکار پوستی هستند را نابود میکند. ماسک زردچوبه یکی از بهترین ماسک های خانگی و طبیعی برای درخشندگی و شفافیت پوست است که با انواع پوست های حساس و چرب و خشک سازگاری دارد.

کنترل چوبی پوست توسط زردچوبه مانع از ایجاد جوش بر روی صورت میشود پس برای افرادی که پوست چربی دارند مناسب است. پوست های حساس نیز بیشتر اوقات دچار قرمزی، التهاب و خارش می شوند که زردچوبه با خاصیت ضد التهابی خود باعث آرامش پوست و کاهش التهاب میشود. پوست خشک نیاز به رطوبت رسانی دارد زردچوبه با حفظ رطوبت پوست به صورت درخششی خاص میدهد.

اگزما یک بیماری التهابی پوست است که علائمی همچون خشکی، قرمزی و خارش پوست دارد و زردچوبه با طبیعت ضد میکروبی هر گونه باکتری را که می‌تواند عامل اگزما باشد نابود می‌کند و با خاصیت ضد التهابی خارش و التهاب ناشی از این بیماری را تسکین میدهد.

پخش عمده زردچوبه معطر هندی

شرکت بازرگانی کانی  در زمینه خرید و فروش انواع حبوبات  به صورت عمده در سراسر کشور به صورت پخش مستقیم فعالیت می‌کند و محصولات را به اسانی به دست مصرف کنندگان می رساند.
جهت خرید انواع حبوبات به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.
جهت فروش انواع لوبیا-عدس و نخود ولپه به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

                                     شرکت بازرگانی کانی www.kanitejarat.ir

راه های ارتباطی با مجموعه ما :
09380369311

تلگرام  @kanitrade

برچسب ها

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 1 =

webbartaran