اسفند, 1398 بدون نظر لوبیا

مرکز خرید فروش انواع لوبیا در ایران پوست دانه ای لوبیا مواد مغذی داخل دانه را از آسیب حشرات و آفات هنگام رشد در طبیعت حفظ می کند. یکی از ترکیبات پوسته دانه فیتیک اسید است که از جوانه زدن پیش از موعد دانه جلوگیری می کند. اگر فیتیک اسید قبل از خوردن از دانه برداشته نشود،به املاحی مانند کلسیم ، منیزیم و مس می چسبد و مانع از جذب مواد مغذی می شود.

مرکز خرید فروش انواع لوبیا در ایران

الیگوساکارید: لوبیا سیاه قند پیچیده ای بنام الیگوساکارید دارد . بدن انسان هیچ آنزیمی ندارد که این قند را بطور طبیعی بشکند. بنابرین الیگوساکارید در سیستم گوارشی تخمیر می یابد و متان تولید می شود و موجب نفخ می شود. بنابرین خیس کردن لوبیا در آب و پخت کامل آن می تواند از میزان الیگوساکارید و دیگر ترکیبات غیر قابل هضم لوبیا کم کند .

متاسفانه تولیدات کشور ما در زمینه لوبیا به قدری نیست که پاسخگوی نیاز تمام مصرف کننده های کشور باشد.

از این رو ناچاریم که نمونه های مختلفی را از کشور های جهان وارد بازار ایران کنیم و با نام های مختلفی در بازار عرضه کنیم.

کشور هایی مثل سی آی اس ، چین و آمریکای شمالی مثل کانادا بیشترین صادرات لوبیا را به خود اختصاص داده و در کنار کشور های آسیایی و آمریکای شمالی بالاخص کانادا ، کشور های آفریقایی هستند که سومین صادر کننده انواع لوبیا به بازار ایران هستند.

شرکت بازرگانی کانی  در زمینه خرید و فروش انواع حبوبات  به صورت عمده در سراسر کشور به صورت پخش مستقیم فعالیت می‌کند و محصولات را به اسانی به دست مصرف کنندگان می رساند.
جهت خرید انواع حبوبات به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.
جهت فروش انواع لوبیا به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

                                     شرکت بازرگانی کانی www.kanitejarat.ir

راه های ارتباطی با مجموعه ما :

02191010826

09190364731
09380369311

تلگرام  @kanitrade

برچسب ها

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 5 =

webbartaran