تیر, 1402 بدون نظر جو پرک

قیمت خرید وفروش جو پرک امسال چگونه است این محصول در سال جاری به چه شیوه هایی در بازار داخلی خرید وفروش می گردد ؟
ترکیبات و وفوایت استفاده از جو پرک چیست ؟
بازرگانی معتبر خرید جو پرک در داخل کدام است ؟

آشنایی با جوپرک

جو پرک یکی از انواع فراورده های جو است که با پرک شدن تحت فشار بخار دریک خط تولید پیشرفته ارزش غذایی ان بیشتر شده و مصرف آن رژیم غذایی را آسان می کند.
این جو سرشار از مواد مغذی است از جمله می توان به وجود تیامین ،ترکیبات آنتی اکسیدانی ،آهن ،فیبر و ….اشاره کرد


مواد معدنی موجود دراین ماده شامل :

  1. کلسیم
  2. منیزیم
  3. پتاسیم
  4. فسفر
  5. سدیم
  6. روی
  7. مس

جو پرک دارای خواص های متنوعی از جمله تنظیم فشار خون ،حفظ تعادل قند خون ،بهبود سلامت قلب،کاهش یبوست ،کمک به سرطان ،کمک به بهبود سیستم ایمنی ،روشن و مرطوب کردن پوست،تقویت انرژی ،افزایش کیفیت خواب ،کاهش وزن می توان نام برد.

قیمت بالای جو پرک مناسب با کیفیت بالای آن است به این معنی که برای آماده سازی این ماده ی مفید جهت بسته بندی بایستی دانه های جو فراوری شوند و بعد از عمل جداسازی غلاف از دانه های جو آن را می پزند و غلاف دوم آن هم جدا شده و باکمک دستگاه های پیشرفته و سنگین حالت تختی به جوها می دهد و به این صورت فرآوری می شوند پس مسلما اجرای این عملیات هزینه فراوانی را دربردارد (وجود نیرو کار،دستگاه های مکانیزه،)همگی تاثیر مستقیمی برقیمت این محصول می گذارد البته عوامل دیگری مانند پولیش کردن،پاک کردن ،کیفیت محصول ،غلاف گیری ،پرک کردن نوسانات بازار در قیمت این محصول نقش بسزایی دارند.

این محصول چون فرآوری شده است ودر قیاس با غلات دیگر مورد هجوم آفات و حشرات قرار میگیرد پس در نتیجه در نگهداری و نوع فراوری آن در بسته بندی های مناسب جهت حفظ ارزش غذایی جو رابطه مستقیمی دارد پس لازم است هنگام خرید این ماده به مواردی همچون برند تولید کننده از این محصول برای مدت طولانی نگهداری کنید.

بازرگانی خرید و فروش جو پرک امسال

ما در شرکت بازرگانی کانی به عنوان بهترین و معتبرترین مراکز فروش با حذف واسطه ها با عرضه مستقیم این ماده از کارخانه با مناسب ترین قیمتها جو پرک بسته بندی شده را برای شما فراهم می نماییم و با توجه به نوسانات روز به روز بازار جهت اطلاع دقیق از قیمت انواع حبوبات به سایت ما مراجعه نمایید.

راه های ارتباطی با مجموعه ما :

02191010826

09190364731

09380369311

 برای دریافت قیمت روزانه حبوبات و دیگر محصولات بازرگانی کانی عضو کانال تلگرامی ما باشید.

.@kanitrade

با ما در ارتباط باشید .

بازرگانی کانی

برچسب ها

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =

webbartaran