اسفند, 1398 بدون نظر لوبیا سیاه

فروش اینترنتی لوبیا سیاه وارداتی سرعت هضم غیر منظم می تواند به بر هم خوردن تعادل سطح قند خون در بدن بینجامد. لوبیای سیاه موجب تنظیم سطح قند خون می شود. همانطور که پیشتر گفته شد، فیبر و پروتئین موجود در لوبیای سیاه سرعت هضم را یکنواخت می کند و میزان دریافت مواد مغذی منظم و همگن می شود.

فروش اینترنتی لوبیا سیاه وارداتی

بر اساس مطالعات موجود ، لوبیای سیاه حاوی مقادیر بالایی ازیک املاح نادر در مواد غذایی بنام مولیبدنوم است. مولیبدنوم سولفیت را می شکند و سم زدایی می کند.
همچنین مولیبدنوم از ناباروری و اختلالات نعوظ مردان سالمند می کاهد. این ویتامین نادر با افزایش انرژی و میل به فعالیت جنسی در مردان سالمند ارتباط مستقیم دارد.

ارتقا سیستم عصبی
آمینو اسید و مولیبدنوم موجود در لوبیای سیاه موجب ارتقا عملکرد سیستم عصبی می شوند. لوبیای سیاه حاوی املاح و ویتامین هایی از جمله B9 یا فولات است. فولات یا همان فولیک اسید نقش مهمی در تنظیم آمینو اسید های مورد نیاز سیستم عصبی ایفا می کند.

بدون فولات،سطح هموسیستئین بالا می رود و زمینه ایجاد بیماری های تخریب عصبی از جمله آلزایمر و پارکینسون ایجاد می شود. با افزودن منظم لوبیای سیاه به رژیم غذایی ،فولات مورد نیاز بدنتان را تامین کنید و از بیماری های عصبی جلوگیری کنید.

تقویت سلامت قبل از تولد
یکی دیگر از فواید فولات موجود در لوبیای سیاه،نقش آن در محافظت از جنین در رحم است. سطح فولات موجود در بدن مادر نقش مهمی در سلامت جنین مخصوصا در رشد مغز و ستون فقرات ایفا می کند. با افزودن لوبیای سیاه و در نتیجه فولات به رژیم غذایی می توانید سلامت جنین خود را حفظ کنید.

شرکت بازرگانی کانی  در زمینه خرید و فروش انواع حبوبات  به صورت عمده در سراسر کشور به صورت پخش مستقیم فعالیت می‌کند و محصولات را به اسانی به دست مصرف کنندگان می رساند.
جهت خرید انواع حبوبات به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

                                     شرکت بازرگانی کانی www.kanitejarat.ir

راه های ارتباطی با مجموعه ما :

02191010826

09190364731
09380369311

تلگرام  @kanitrade

برچسب ها

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 18 =

webbartaran