اردیبهشت, 1401 بدون نظر عدس

واردکننده اصلی عدس روسی در ایران شرکت تولیدی بازرگانی کانی بزرگترین و معتبر واردکننده عدس روسی در سطح ایران می باشد که علاوه بر صادرات محصولات ایرانی به کشورهای همسایه، همواره بهترین عدس را از کشورهایی همچون روسیه به ایران واردات می کند و با استفاده از مراکز فروش وابسته به خود به سراسر ایران عرضه می کند.

واردکننده اصلی عدس روسی در ایران

عدس از جمله اعضای پرمصرف خانواده حبوبات می باشد که انواع مختلفی داشته و در سایزهای درشت،متوسط و ریز تولید می شود که عدس درست نسبت به دیگر سایزهای آن از فروش بالایی برخوردار می باشد.عدس درشت خود نیز دارای گرید های متفاوتی می باشد که گرید1 این محصول دارای بالاترین کیفیت می باشد و از لحاظ خرید فروش برتری چشم گیری دارد.

ما با واردات مستقیم عدس از کشور روسیه همواره قادر هستیم تا با تامین تمامی انواع عدس با سایزهای مختلف مطابق با سلیقه های مشتریان،آیت محصول را به تمامی نقاط ایران عرضه کنیم.

خرید این محصول به صورت مستقیم انجام می گیرد.

خریداران می توانند با ارتباط با عوامل این مجموعه محصول خود را سفارش دهند.

آیا از قیمت فروش عدس روسی درجه یک در بازار آگاهی دارید؟ برای آگاهی از قیمت عدس روسی درجه یک با ما و مشاورین ما در سایت در تماس باشید.

عدس روسی یکی از انواع عدس وارداتی در کشور ما محسوب می شود.

شرکت بازرگانی کانی  در زمینه پخش و فروش انواع حبوبات به صورت عمده در سراسر کشور به صورت پخش مستقیم فعالیت می‌کند و محصولات را به آسانی به دست مصرف کنندگان می رساند.

جهت خرید انواع حبوبات به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

                                     شرکت بازرگانی کانی www.kanitejarat.ir

راه های ارتباطی با مجموعه ما :

02191010826

09190364731

09380369311

 برای دریافت قیمت روزانه حبوبات و دیگر محصولات بازرگانی کانی عضو کانال تلگرامی ما باشید.

برچسب ها

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + هشت =

webbartaran