اردیبهشت, 1399 بدون نظر لوبیا چیتی

قیمت عمده لوبیا چیتی در سال جدید به مقدار ناچیزی افزایش یافته است که این خود طبیعی است . اگر مایلید روزانه از قیمت های محصولات مجموعه کانی با خبر بشید با مجموعه در ارتباط باشید.

ماش سیاه که در دسته حبوبات قرار می‌گیرد یکی از حبوبات خاصی است که به علت غنی بودن از   مواد مغذی ارزش غذایی بسیار بالایی دارد. ماش سیاه غنی از پروتئین، مواد معدنی، ویتامین‌ها و فیبر است و به دلیل داشتن این مواد به یکی از حبوبات مفید در رژیم گیاه‌خواری و سالم خواری تبدیل شده است. 

قیمت عمده لوبیا چیتی در سال جدید

خواص ماش سیاه فراوان است که از جمله خواص آن می‌توان به مواردی مانند بهبود هضم غذا، افزایش سطح انرژی، تقویت تراکم استخوان با افزایش سن، کنترل سطح قند خون، منبع پروتئین گیاهی، داشتن پوستی سالم، کاهش درد و التهاب و حفظ سلامت قلب اشاره کرد.

اطلاع از قیمت روز و عمده حبوبات از جمله لوبیا لازمه خرید حبوبات با قیمت مناسب است از این رو به راحتی می توانید با مراجعه به لیست قیمت لوبیا در سال جدید از قیمت انواع لوبیا مطلع شوید.

شرکت بازرگانی کانی  در زمینه خرید و فروش انواع حبوبات و خشکبار  به صورت عمده در سراسر کشور به صورت پخش مستقیم فعالیت می‌کند و محصولات را به آسانی به دست مصرف کنندگان می رساند.

جهت فروش انواع لوبیا-عدس و نخود ولپه به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

جهت خرید انواع حبوبات و خشکبار به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

                                     شرکت بازرگانی کانی www.kanitejarat.ir

راه های ارتباطی با مجموعه ما :

09190364731
09380369311

تلگرام  @kanitrade

برچسب ها

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 15 =

webbartaran