فروردین, 1399 بدون نظر عدس

آیا شرکت واردات مستقیم عدس از کانادا را می شناسید؟عدس در ایران یکی از پر طرفدارترین حبوباتی است که تولید و استفاده می شود. این در حالیست که در جهان، عدس در اکثر کشورها پر طرفدار است.شرکت واردات مستقیم عدس از کانادا این محصول را در سطح کش محصول عدس در بازار ایران در انواع ریز و درشت و متوسط اعم از ایرانی ( تولید داخلی) و همچنین وارداتی به شیوه های مختلف خرید و فروش می شود.

ارزش غذایی عدس
شرکت واردات عدس کانادایی درشت

همانطور که گفته شد ارزش غذایی عدس در بیشتر غذاهای ایرانی مورد استفاده قرار می گیرد بسیار بالا می باشد. بنابراین می توان گفت که عدس گیاهی مغذی می باشد که کشت آن در زمین های فقیر صورت می گیرد.اگر بخواهیم ارزش غذایی این محصول را در ۱۰۰ گرم خام تخمین بزنیم می توانیم بگوییم که این مقدار دارای ۱٫۱ گرم چربی ، ۶ میلی گرم سدیم، ۹۵۵ میلی گرم پتاسیم،۲۶ گرم پروتئین،۷% ویتامین ث و… می باشد.

بنابراین می توان گفت که محصول عدس گیاهی بسیار شگفت انگیز و مفید برای سلامتی بدن انسان ها می باشد که در اکثر کشور های جهان مورد استفاده قرار می گیرد.

شما عزیزان می توانید برای خرید عدس سبز کانادایی ، آگاهی از قیمت انواع مختلف عدس و یا سایر محصولات با کارشناسان ما در گروه بازرگانی کانی تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما نیز در گروه بازرگانی کانی بهره مند شوید. همچنین می توانید برای اطلاع از قیمت روز انواع حبوبات به تلگرام ما به آدرس https://telegram.me/kanitrade مراجعه کنید

شرکت بازرگانی کانی  در زمینه خرید و فروش انواع حبوبات و خشکبار  به صورت عمده در سراسر کشور به صورت پخش مستقیم فعالیت می‌کند و محصولات را به آسانی به دست مصرف کنندگان می رساند.

جهت فروش انواع لوبیا-عدس و نخود ولپه به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

جهت خرید انواع حبوبات و خشکبار به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

                                     شرکت بازرگانی کانی www.kanitejarat.ir

راه های ارتباطی با مجموعه ما :

09190364731
09380369311

تلگرام  @kanitrade

برچسب ها

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 3 =

webbartaran