اسفند, 1400 بدون نظر نخود

خرید فله نخود کرمانشاه با توجه به سایزهای مختلف آن از ریز تا درشت به صورت فله ای در بازار ایران عرضه می گردد که مشتریان متناسب با سلیقه خود نوع آن را انتخاب و خریداری می نماید.

خرید فله نخود کرمانشاه

کرمانشاه که قطب اصلی تولید نخود در کشور می باشد هر ساله با تولید انبوهی از نخود این امکان را به بازار ایران می دهد تا مرغوب ترین نوع نخود را در اختیار مشتریان قرار دهد.

امروزه حبوبات جز اصلی سبد غذای ما به شمار می آید و مصرف حبوبات زیاد و در هفته حداقل هر خانواده ای یکی و دو بار از آن مصرف می کنند.
در بازار حبوبات انواع مختلف نخود به فراوانی یافت می شود که هرساله علاوه بر صادرات نخود ایرانی همواره مقادیر زیادی از نخود خارجی به کشور ما واردات می شود.
مجموعه کانی با تامین بهترین نخود کرمانشاه و پخش آن به سراسر ایران باعث رضایت مشتریان عزیز شد.
بیشترین و مرغوب ترین نخود ایرانی حاصل دست رنج کشاورزان کرمانشاهی بوده ولی با وجود اختراع دستگاه های مکانیزه همچنان کشاورزان این استان، روش های سنتی را برای کشت و برداشت این محصول به کار می برند که این امر افزایش قیمت این محصول را در پی خواهد داشت.

شرکت بازرگانی کانی  در زمینه خرید و فروش انواع حبوبات به صورت عمده در سراسر کشور به صورت پخش مستقیم فعالیت می‌کند و محصولات را به آسانی به دست مصرف کنندگان می رساند.

جهت خرید انواع حبوبات به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

                                     شرکت بازرگانی کانی www.kanitejarat.ir

راه های ارتباطی با مجموعه ما :

02191010826

09190364731

09380369311

 برای دریافت قیمت روزانه حبوبات و دیگر محصولات بازرگانی کانی عضو کانال تلگرامی ما باشید.

با ما همراه باشید.

برچسب ها

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − هشت =

webbartaran