خرداد, 1401 بدون نظر عدس

خرید عمده عدس ساسکن در بازرگانی کانی از جمله شرکت های وارد کننده عدس از کشورهایی همچون روسیه و کانادا می باشد که این محصولات را به صورت مستقیم در اختیار خریداران قرار می دهد.

خرید عمده عدس ساسکن در بازار

عدس ساسکن و اگری کام دو نوع برند متفاوت عدس کانادایی موجود در بازار ایران می باشد.

که در کیفیت ها و گرید های متفاوتی عرضه می گردند.

عدس ساسکن از برندهای بسیار خوب عدس وارداتی می باشد که واردات آن به بازار ایران به طور مستمر از کشور کانادا انجام می شود.

این عدس نسبت به سایر عدس های خارجی موجود در بازار از قیمت بالاتری برخوردار است. بدیهی است که کیفیت بسیار بالای عدس ساسکن تاثیر زیادی در بالا بودن قیمت آن دارد.

از مشخصه های بارز این عدس می توان به درشت بودن آن و همچنین رنگ سبز دانه های عدس اشاره نمود.

استقبال خوبی از جانب خریداران داخلی برای عدس سبز کانادایی با برند های ساسکن و اگری کام به همراه است سبب گردیده است تا هر ساله شاهد واردات حجم بالایی از این محصولات به بازار ایران باشیم.
واردات عدس از کشورهایی همچون روسیه و کانادا سبب گردیده است تا خریداران بتوانند با خرید این محصولات به صورت مستقیم از واردکنندگان اصلی،همواره هزینه پایه را برای تهیه آن ها بپردازند.

از جمله بهترین و با کیفیت ترین حبوبات عرضه شده در این مجموعه عدس وارداتی می باشد که خریداران می توان این محصول را به صورت عمده از این مجموعه تهیه نمایند.

شرکت بازرگانی کانی  در زمینه پخش و فروش انواع حبوبات به صورت عمده در سراسر کشور به صورت پخش مستقیم فعالیت می‌کند و محصولات را به آسانی به دست مصرف کنندگان می رساند.

جهت خرید انواع حبوبات به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

                                     شرکت بازرگانی کانی www.kanitejarat.ir

راه های ارتباطی با مجموعه ما :

02191010826

09190364731

09380369311

 برای دریافت قیمت روزانه حبوبات و دیگر محصولات بازرگانی کانی عضو کانال تلگرامی ما باشید.

برچسب ها

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =

webbartaran