فروردین, 1399 بدون نظر لوبیاچیتی

تحویل وعرضه عمده لوبیا چیتی خمین یکی از خواص لوبیا چیتی برای لاغری تأمین سایر مواد مغذی و مورد نیاز بدن است. شما وقتی در حال کاهش وزن هستید، به مواد مفیدی از جمله ویتامین B، آهن، پتاسیم، کلسیم و فسفر نیاز دارید.

یکی از خواص لوبیا چیتی برای لاغری تأمین سایر مواد مغذی و مورد نیاز بدن است. شما وقتی در حال کاهش وزن هستید، به مواد مفیدی از جمله ویتامین B، آهن، پتاسیم، کلسیم و فسفر نیاز دارید. این در حالیست که لوبیا چیتی حاوی تمامی این مواد است. کالری موجود در لوبیاچیتی نیاز بدن را تأمین می‌کند.
از سوی دیگر این نوع لوبیا حاوی مقادیر زیادی از آهن، مس و اسیدفولیک است. به همین دلیل برای زنان باردار و کودکان در حال رشد مفید است. از سوی دیگر از ریزش مو در زمان روند کاهش وزن جلوگیری می‌کند. این ماده‌ی غذایی به درمان کم خونی نیز کمک می‌کند.

پروتئین یکی از موادی است که در زمان رژیم غذایی به آن نیاز دارید. تمامی انواع لوبیا حاوی مقادیر بالایی از پروتئین هستند. اما مقدار آن در لوبیاچیتی نسبتاً بالاتر است. به همین دلیل تاثیر آن بر لاغری نسبت به سایر لوبیاها بیشتر است.

به طوری که در هر ۱۰۰ گرم لوبیاچیتی حدود ۹ گرم پروتئین وجود دارد. این نوع پروتئین برای رشد عضلات و سوخت و ساز بدن مورد نیاز است. پروتئین موجود در لوبیاچیتی نیز برای از بین بردن ترموژنیک یا کالری‌سوزی نیاز است.

تحویل وعرضه عمده لوبیا چیتی خمین


از سوی دیگر پروتئین موجود در این ماده‌ی غذایی باعث ایجاد حس سیری می‌شود. بنابراین شما با مصرف خوراک‌های حاوی لوبیا چیتی غذای کمتری می‌خورید که قاعدتاً تاثیر زیادی در روند لاغری دارد. پروتئین لوبیاچیتی از ترشح هورمون گرلین جلوگیری می‌کند. این هورمون باعث حس گرسنگی را به مغز ارسال می‌کند. اما با کاهش آن، اشتها کمتر می‌شود.

شرکت بازرگانی کانی  در زمینه خرید و فروش انواع حبوبات  به صورت عمده در سراسر کشور به صورت پخش مستقیم فعالیت می‌کند و محصولات را به اسانی به دست مصرف کنندگان می رساند.
جهت خرید انواع حبوبات به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.
جهت فروش انواع لوبیا-عدس و نخود ولپه به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

                                     شرکت بازرگانی کانی www.kanitejarat.ir

راه های ارتباطی با مجموعه ما

02191010826

09190364731

09380369311

تلگرام  @kanitrade

برچسب ها

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + هفت =

webbartaran