فروردین, 1399 بدون نظر لوبیاچیتی

مرکز عمده عرضه لوبیا چیتی در کنار برخورداری از خواص لوبیا چیتی ممکن است که مصرف بیش از حد آن برایتان مضراتی را نیز به همراه داشته باشد در ادامه با مضرات احتمالی و پرهیزهایی که برای برخی افراد در مصرف لوبیا چیتی وجود دارد آشنا می‌شوید.

مرکز عمده عرضه لوبیا چیتی

  • همان‌طور که گفته شد یکی از چندین خاصیت لوبیا چیتی وجود میزان بالایی از کلسیم و پتاسیم است. این امر برای افراد معمولی شاید بسیار مفید و مناسب باشد اما برای افرادی که سنگ کلیه دارند بسیار مضر است. مصرف بالای کلسیم و پتاسیم در افرادی که کلیه سنگ‌ساز دارند، احتمال بروز سنگ را بالا می‌برد.
  • افرادی که به ماده پورین حساسیت دارند نیز باید از مصرف لوبیا پرهیز کنند. پورین اسید آمینه‌ای است که به مقدار زیاد در لوبیا چیتی یافت می‌شود. این اسید آمینه به افزایش سطح اسید اوریک در بدن کمک می‌کند. اسید اوریک بالا نیز برای بسیاری از افراد مشکلاتی از قبیل التهاب مفاصل و نقرس را به همراه می‌آورد.
  • از جمله خواص لوبیا چیتی می‌توان به وجود سدیم در آن اشاره کرد. این میزان وقتی از کنسرو لوبیا استفاده می‌کنید افزایش می‌یابد و ممکن است مشکلاتی را برای سلامتی شما به همراه داشته باشد.

یک ماده غذایی با تمام خواصی که دارد ممکن است مصرف آن برای برخی افراد مشکلاتی را به همراه داشته باشد فواید لوبیا چیتی نیز در موارد محدودی باعث بروز چنین مشکلاتی می‌شود.

شرکت بازرگانی کانی  در زمینه خرید و فروش انواع حبوبات  به صورت عمده در سراسر کشور به صورت پخش مستقیم فعالیت می‌کند و محصولات را به اسانی به دست مصرف کنندگان می رساند.
جهت خرید انواع حبوبات به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.
جهت فروش انواع لوبیا-عدس و نخود ولپه به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

مرکز عمده عرضه لوبیا چیتی

                                     شرکت بازرگانی کانی www.kanitejarat.ir

راه های ارتباطی با مجموعه ما :
09380369311

تلگرام  @kanitrade

برچسب ها

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 8 =

webbartaran