اسفند, 1400 بدون نظر نخود

جهت اطلاع از نرخ جدید نخود سفید در بازار تهران می توانید با استفاده از سامانه های ارتباطی این مجموعه،اطلاعات کافی را به دست آورید و خرید خود را با مناسب ترین نرخ تعیین شده انجام دهید.

نرخ جدید نخود سفید در بازار تهران

مشتریان اطلاع دقیق از نرخ روزانه برای نخود سفید در بازار ندارند. و بسیاری از خرید و فروش های خود را با شک انجام می دهند.

در بازار حبوبات ایران، نخود سفید هر ساله خرید و فروش بالایی دارد و با توجه به تولید بالای آن در کشور،مصرف آن نیز بسیار بالا می باشد.


تعیین نرخ برای نخود می تواند برای مشتریان و فروشندگان گزینه مناسبی باشد و خرید و فروش این محصول راحت تر انجام گیرد.اما ار آنجا که نرخ محصولات تغییراتی نیز دارد،بسیاری از مشتریان نمی توانند از نرخ روزانه و جدید آن اطلاع دقیق تری داشته باشند.

مجموعه ما نیروی جوان و مدیر خود در حوزه خرید و فروش انواع مختلف حبوبات، همه روزه با استفاده از سامانه های ارتباطی مشتریان را از نرخ جدی در بازار حبوبات مطلع می سازد.
جهت اطلاع از نرخ جدید برای انواع مختلف حبوبات می توانید به سایت www.kanitejarat.ir این مجموعه مراجعه نمائید و با عضویت در #کانال تلگرامی : .@kanitrade همه روزه از قیمت انواع مختلف حبوبات اطلاعات دقیق تری دریافت نمائید.

شرکت بازرگانی کانی  در زمینه پخش و فروش انواع حبوبات به صورت عمده در سراسر کشور به صورت پخش مستقیم فعالیت می‌کند و محصولات را به آسانی به دست مصرف کنندگان می رساند.

جهت خرید انواع حبوبات به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

                                     شرکت بازرگانی کانی www.kanitejarat.ir

راه های ارتباطی با مجموعه ما :

02191010826

09190364731

09380369311

 برای دریافت قیمت روزانه حبوبات و دیگر محصولات بازرگانی کانی عضو کانال تلگرامی ما باشید.

برچسب ها

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + هشت =

webbartaran